• Anonym (Filjohan)

Få musen rakad

Hej mina damer!
    Låter ni era män raka musen på er? Jag rakar min fru en gång i veckan och ser till att jag är varsam. 

• Svar på tråden Få musen rakad
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Filjohan) skrev 2017-06-25 19:16:27 följande:

Hej mina damer!

Låter ni era män raka musen på er? Jag rakar min fru en gång i veckan och ser till att jag är varsam. 

Hahaha...fy fan vad osexigt. Nej det skulle aldrig falla mig in att bli rakad av min man.
  • New  Dawn

Ja, jag gillar när han rakar mig . Det är mysigt , men oftast rakar jag mig själv.

Anyone can hate. It costs to love.
  • krille62

Jag rakar ofta hustrun, vi tycker det är trevligt, vi blir båda kåta av det!

• Anonym (Filjohan)

Finns inget mysigare när min fru kommer ut från badrummet och vi tänt doftljus. Hon lägger sig på sängen och jag har förberett med rakgrejor. De känsligare delar tar jag med sax och hon luktar mycket gott efter hon badat. När fittan är rakad slickar jag henne.

• Pussan

Ja det är härligt. Vi gillar att lägga upp mig på ett bord med kudde o filt under. Lover fixar med sax, trimmer, rakhyvel, drar i läpparna och har en och flera fingrar inne i fittan och rätt vad det är har jag en surrande löskuk i mig och han smeker clittan o slickar....då blir jag rätt högljudd

• Anonym (Filjohan)
    Pussan skrev 2017-06-26 23:33:49 följande:

Ja det är härligt. Vi gillar att lägga upp mig på ett bord med kudde o filt under. Lover fixar med sax, trimmer, rakhyvel, drar i läpparna och har en och flera fingrar inne i fittan och rätt vad det är har jag en surrande löskuk i mig och han smeker clittan o slickar....då blir jag rätt högljudd

Min fru älskar att vara naken, hon är läcker när hon kommer ut från badrummet med endast en handduk på huvudet och luktar fräscht. Jag knullar henne minst en gång i veckan.
  • Anonym (Mmm)

Tycker det är helt underbart att få raka fittan på hustrun, att sen få se,smeka och kyssa den mmmmm.

• Pretorian IV

Min fru älskar när jag rakar hennes fitta när man är klar brukar det bokstavligen rinna ur henne.

• Anonym (Filjohan)

Min använder aldrig baddräkt när vi badar och när vi var ute skärgården hade hon endast guldkedjor. Hon är medveten om sin kropp och vi undviker nudiststränder. Vi sover alltid nakna och duschar innan vi går lägger oss.

• Anonym (Norrländskan)

Min förra partner raka min mus ibland och gillade verkligen det. Så upphetsande ????

Svar på tråden Få musen rakad