Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 16:21:11 följande:

Nej, är +20 och börjar bli orolig för att jag blir för gammal för Paradise Hotel.

Killarna är omkring 25 och tjejerna lite yngre, har bara några år på mig!

Kolla Samir! Snygg, sexig, muskulös, kaxig och RIK! Han får ligga med hur många tjejer som helst!

Förstår hur bittert det känns att han får knulla och drar in stora stålar. Ni killar i tråden får fortsätta runka, är inte er vi unga snygga tjejer vill ha...sorry!!!!!

Haha, för gammmal? För att kn*lla i tv kanske men i livet är du ung och har uppenbarligen en del kvar att lära. Ditt vulgära sätt är inte ens tilltalande för grabbarna du tilltalas av, tro mig, dem om några tittar med k*ken. Vanligtvis tycker jag kvinnor blåser upp sig och tar sig själva på ett för stort allvar samt saknar distans och humor. Du bevisar motsatsen, i det sistnämnda. Nej, nu ska jag gå och ligga med min kk, gumman.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:45:03 följande:

Du gör verkligen skäl för ditt nick.

...och du ditt.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:46:49 följande:

Så klart inte. Förhoppningsvis har majoriteten av alla kvinnor en klar bild vem man kan skaffa barn med och vilka som är no-no. Men reptilhjärnan verkar förvånad över det.

Nej, verkligen inte. Mer förvånad över att ämnet tas upp i denna tråd bara.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:

Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!

Vad gör du här ens? Sök du till PH och såga män som inte får ligga och kvinnor om inte har samma smak som du. Sluta tro att du pratar för alla kvinnor. Kn*lla är sjukt skönt men vad gör du sen, ligger och trycker dessa "blattar", som du uttrycker det, på bröstmusklerna och pumpar upp deras attityd till än mer outhärdligt slag. Är själv okej tränad med en kropp över medel men jag har ingen tatuering och deras snarare brist på attityd är inget att tråna efter. Helst vill man ju kunna föra en konversation efter ett ligg snarare än att studera tatueringar. Din osäkerhet lyser igenom.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 21:55:40 följande:

Finns två riktiga biffar på gymmet som vi tjejer tittar lite extra på!

Mmm...ögongodis! Och en av dem tittar lite på mig...om han bara visste att han skulle få göra vad som helst med mig....

Men då så. Säg det till honom istället för att göra små gulliga dagboksnoteringar här. Ut och ligg.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 23:20:32 följande:

Tja.. Ursäkta att jag svarade helt i analogt med ditt tonfall du hade lagt i det inlägget. Jag borde veta att du har ju större erfarenhet på den lägre nivåer av diskussion sätt. Bra att du påminde mig om att man inte slå¨dig på lågnivå diskussioner.

Det är fordrande signifikant stor skillnad mellan "peka ut" och "KUNNA tänka sig aldrig".  Det var detta jag påpekad för dig om. Nu försöker du ochh sitta och dribbla bort dina förväxlingar genom klassikern "men h*n sa ju...." och "men då kan man ju undra...."

Oavsett hur du försöker dölja det att peka ut andra vad de säger. Hur mycket du än väljer att försöka flytta fokus från din förväxling så kommer det ändå att bli signifikant skillnad mellan det du hävdade och det som verkligen sas.

Helt rätt, gumman! Efter att ha läst din text ovan instämmer jag helt. Vi är på olika debatt-nivåer, du och jag. Därav borde vi undvika varandra framöver. Föreslår du ställer dig på svenskt manér, förmodligen redan för dig i sedvanlig ordning, gömd bakom persiennerna och beklagar dig över grannens nyoljade altan till din mans förtret (det är nu du ska knäppa mig på nosen och minsann påpeka vilket fantastiskt sexliv din man ger dig och hur många barn (!??) du lyckats få från ovan).
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 23:29:00 följande:

Du kan ju ha sex med (Reptilhjärnor) ni verkar ju ligga på samma mentala nivå.

Nog för att sex är en stor last hos mig men inte ens jag ligger med någon man inte fysiskt träffat och växlat ord med först. Majoriteten här tillhör dem jag inte hade ansträngt mig för. Får artigt tacka nej här :)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Snake skrev 2017-06-29 07:48:32 följande:

Bara att gå till gymmet, så "kommer" musklerna mer eller mindre automatiskt....! Du vet tydligen inte ett skit om hur jobbigt det faktiskt ÄR att bygga muskler.

Han kanske saknar kunskapen om jobbet att ordna fram lite muskler. Som att det kommer med tomten om man bara blundar riktigt hårt när man önskar sig.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Med tång) skrev 2017-06-29 09:38:44 följande:

Haha nej jag vill inte ha männen i det programmet. Dryga ytliga kvinnohatare hela bunten. Skulle inte ens ta i dom med tång.

Håller med alla ni förgående talare men låt ts tända på det om hon nu vill. Kanske växer hon upp en dag?

Apropå din kommentar här, om dessa killar du hävdar är kvinnohatare, förstå då mentala nivån på dessa tjejer, i program som PH och i övrigt, som trånar efter dessa arma pojkar. Tur man inte är bekymrad far till en sådan.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Stavros65 skrev 2017-06-29 12:29:06 följande:

Eller som Leif GW sa om programmet för något år sedan.

"Blanda en samling helt korkade ungdomar, ge dom sedan obegränsat med alkohol. Det förstår väl det flesta hur det ska sluta". 

Såg även detta "? Ja, just det. Ett antal ungdomspsykopater som för säkerhets skull är på fyllan. "

Ja det är nästan så man inte vill skratta åt dom av risken att få dåligt samvete.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!