• Tesanson

Tips på bröllopspresent

Min vännina och hennes kille ska snart gifta sig....dom är 32 år har barn bor i hus.

Är helt lost på vad vi ska ge dom. Dom väldigt olika som personer och intressen. Inredning el trädgårdsprylar är inget han bryr sig om så det blir tråkigt!

Så tips behövs på något som båda kan uppskatta:))) Inte allt för dyrt heller????

• Svar på tråden Tips på bröllopspresent
  • Meriall

Fint lagringsbart vin från i år som de kan spara och dricka på 10åriga bröllopsdagen tex?

• razzmatazz

Boka ett hotellrum till dem och ställ en korg med god mat + vin på rummet samt informera om att ni kommer att passa barnen den natt det rör sig om. Underbart dekadent att bo på hotell i sin egen stad!

Gillade Meriall's förslag supermycket, jag hade blivit såååå glad över en sådan present.

• Tesanson

Kanske dum fråga men kan absolut inget om viner. Funkar vitt vin som lagringsvin? Vet att bruden inte dricker rött nämligen????

Fick ett tips av en annan kompis att köpa lite finare sensuella sex "leksaker" till par alltså inte osmakliga.....men känns inte det ändå lite knepigt på bröllop?????????

Tack för era tips????

• Anonym (&)

Nej, nej, nej, köp absolut inga sexleksaker!  Sexleksaker köper man själv om man vill ha dem, enda gången det skulle vara ok är om personen i fråga uttryckligen önskat sig det. Men absolut inte, inte, inte på bröllop!

• Tesanson
    Anonym (&) skrev 2017-07-03 13:03:41 följande:

Nej, nej, nej, köp absolut inga sexleksaker!  Sexleksaker köper man själv om man vill ha dem, enda gången det skulle vara ok är om personen i fråga uttryckligen önskat sig det. Men absolut inte, inte, inte på bröllop!

Tack för ärligt svar....det var så jag kände med???? ville bara få höra nån mer åsikt????

Får kolla systemet om det finns några vita lagringsbara viner årgång 2017
Svar på tråden Tips på bröllopspresent