• Anonym (ful)

Stödtråd för fula tjejer som bara är liggmaterial

Jag är en ful tjej, kommer aldrig hitta den sanna kärleken. Killar vill bara ha sex och inget mer.

Få mig inte att hoppas på något, vet att jag dragit nitlotten här i livet..kommer aldrig att få det jag vill ha...

Ni andra tjejer som också är fula, skriv här och beklaga er...

• Svar på tråden Stödtråd för fula tjejer som bara är liggmaterial
  • Franksson

Varför tror du att du är ful?

Jag menar att vi alla tkr olika liksom. Sen så kan man alltid förstärka andra delar av sitt utseende om man inte är nöjd med något.

• Anonym (ful)
    Franksson skrev 2017-06-28 19:56:50 följande:

Varför tror du att du är ful?

Jag menar att vi alla tkr olika liksom. Sen så kan man alltid förstärka andra delar av sitt utseende om man inte är nöjd med något.

Jag tror inte, jag vet. Har hört det hela livet...
  • Anonym (Tant)

Du kanske kan träffa den killen som skrev en massa inlägg här för ett tag sedan, han var också ful och ingen ville ha honom - ni verkar ha mycket gemensamt!

• Anonym (ful)
    Anonym (Tant) skrev 2017-06-28 20:06:14 följande:

Du kanske kan träffa den killen som skrev en massa inlägg här för ett tag sedan, han var också ful och ingen ville ha honom - ni verkar ha mycket gemensamt!

Ja, vart är han då?
  • Anonym (.)
    Anonym (ful) skrev 2017-06-28 20:19:45 följande:

Ja, vart är han då?

Jag och många andra killar är inte ens liggmaterial. Fula, osäkra eller blyga. Kan du tänka dig nåt seriöst med en sån?
  • Stavros65
    Anonym (ful) skrev 2017-06-28 20:19:45 följande:
    Ja, vart är han då?
    Sådana killar finns väl överallt. Problemet för en del fula tjejer är att dom bara kan tänka sej snygga eller normala-snygga killar, då blir det oftast bara sex och inget mer. Ni får helt enkelt fiska i rätt vatten och välja jämnsnygga killar.
  • Anonym (OMG)

Hur många trådar orkar du skapa om din s.k fulhet o killar vill bara ligga bla bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nej du kommer inte att hitta en kille med den attityden att du klankar ner dig själv, för en person med dåligt självförtroende är bra mycket mer oattraktivt än att man är "ful"

Svar på tråden Stödtråd för fula tjejer som bara är liggmaterial