Missed abortion
Jag fick två mindre klarröda blödningar i vecka 5 & 6 samt några dagar med bruna flytningar och molvärk som lättare mensvärk till och från.
Är rädd för Missed abortion och har läst varendra tråd som finns att tillgå. Vågar inte tro på graviditeten alls. :(
En fundering till alla ni som drabbats av missed abortion har ni fått ytterligare symptom efter att fostret ska ha dött eller har ni bara behållt symptomen ni hade sedan innan?
Exempel:
Om ma upptäcks i säg vecka 14 och fostret ska ha dött i vecka 6, har ni då upplevt nya graviditetssymptom mellan vecka 7 & 14?
Vet att många har kvar sina symptom länge men mer fundersam på om det är vanligt att det tillkommer nya efter fostrets död?
För mig var det nu en vecka sedan första blödningen och upplever att jag fått ännu mer ont i brösten, illamående, ökad hunger och minskad aptit när jag väl äter. Innan blödningarna hade jag bara ont i brösten. Undrar om jag ska se det som positiva tecken eller om det inte har någon betydelse alls. Har tagit graviditetstest imorse även om jag vet att man kan vara positiv i flera veckor efteråt men mer för att kunna utesluta att det inte var negativt. Testet var starkt positivt iallafall.
Hoppas ni vill dela med er