• randigorutig

Vilka kläder/mode är fulast?

Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?

• Svar på tråden Vilka kläder/mode är fulast?
  • Anonym (Fjanten)
    randigorutig skrev 2017-06-30 23:12:55 följande:

Kul med olika åsikter! Själv har jag ingen speciell klädstil. Meningen med tråden är inte att döma andra eller något sånt. Mer som en kul grej där man kan skriva om sånt man själv tycker är fult eller aldrig fattat grejen med.

Nej, jag menade inte att du skulle klanka ned på någon. Undrade mer hur man kunde tycka så fint mode var fult hehe ;)
  • Anonym (Stina)

Så pass korta shorts så tjejerna visar skinkorna. Urk

• Mormor2B

Jag tycker att träningskläder går bort! På stan i ni vet gympabyxor fult! O leopardmänstrade kläder.

• Anonym (Fy)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-07-01 08:35:42 följande:

Mm och att svenska kvinnor inte sminkar sig eller färgar sitt hår när det blir halv grått... och klä sig snyggt... vikket skämt

Det är inget mode eller kläder och för tråden irrelevant.
  • randigorutig
    Anonym (Fjanten) skrev 2017-06-30 23:20:03 följande:

Nej, jag menade inte att du skulle klanka ned på någon. Undrade mer hur man kunde tycka så fint mode var fult hehe ;)

Jaha då är jag med :)
  • randigorutig
    Anonym (Stina) skrev 2017-07-01 00:14:02 följande:

Så pass korta shorts så tjejerna visar skinkorna. Urk

Nä det är inte så snyggt! Jätteurringat till vardags är nog fult på samma sätt också.
  • randigorutig
    NELJ skrev 2017-06-30 23:38:11 följande:

Det mesta med djurmönster...

Mormor2B skrev 2017-07-01 00:21:04 följande:

Jag tycker att träningskläder går bort! På stan i ni vet gympabyxor fult! O leopardmänstrade kläder.

Ergs2001 skrev 2017-07-01 01:18:47 följande:

Leopard, zebra ja ALLA djurmönster = vidrigt

Djurmönster är svårt att få snyggt, är en hårfin gräns tycker jag mellan att vara snyggt och lite annorlunda till att bara vara smaklöst och se billigt ut. Men när man får till det kan jag nog tycka att det är fint :)
Svar på tråden Vilka kläder/mode är fulast?