• randigorutig

Vilka kläder/mode är fulast?

Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?

• Svar på tråden Vilka kläder/mode är fulast?
  • randigorutig
    Anonym (Usch) skrev 2017-06-30 22:11:56 följande:

Orrebyxorna, och tjejerna som bara MÅSTE använda dem för att visa sin röv.

Vad är orrebyxor?
  • randigorutig
    vipsan skrev 2017-06-30 22:17:01 följande:

När leggingsen används som byxor, alltså med kort tröja till. Fruktansvärt fult!

Åååå vet att det är fult men jag gör det ibland för det är så bekvämt!
  • Anonym (Usch)
    randigorutig skrev 2017-06-30 22:45:49 följande:

Vad är orrebyxor?

Svårt att förklara i skrift, googla bara orrebyxor så kommer de upp.
  • absalon
    DolderTom skrev 2017-06-30 22:22:07 följande:

Kamouflagefärgade kläder för mig signalerar att man ville vara i Försvaret men ansågs olämplig :D

Kamouflageplagg bär jag bara, när jag vill smälta in i mängden och inte synas så mycket på stan.
  • randigorutig
    Anonym (Usch) skrev 2017-06-30 22:49:18 följande:

Svårt att förklara i skrift, googla bara orrebyxor så kommer de upp.

Ja haha såna har man sett ute. Inte så snyggt, ser mest ut som mysbyxor.
  • randigorutig

Kom på en till! Dessa nördglasögon med jättemarkerade bågar. Passar kanske någon enstaka person men på de allra flesta är det superfult.

• absalon
    randigorutig skrev 2017-06-30 23:01:03 följande:

Kom på en till! Dessa nördglasögon med jättemarkerade bågar. Passar kanske någon enstaka person men på de allra flesta är det superfult.

Monokel är mycket sexigare!
  • Anonym (Fjanten)

Får man fråga hur du klär dig själv? Själv tycker jag att odd molly koftor brukar vara flickiga och kvinnliga i passformen. "Nördglasögon" - trendigt och lite sexigt faktiskt. Ett par sådana på en snygg man= ännu snyggare ????

• Anonym (Fjanten)

Jag skrattar nästan till när jag ser dessa unga tjejer i det gamla 90-talsmodet med ny touch! Oformliga ljusa jeans med en massa revor och magkort tröja till. Inte snyggt.

• randigorutig
    Anonym (Fjanten) skrev 2017-06-30 23:09:13 följande:

Får man fråga hur du klär dig själv? Själv tycker jag att odd molly koftor brukar vara flickiga och kvinnliga i passformen. "Nördglasögon" - trendigt och lite sexigt faktiskt. Ett par sådana på en snygg man= ännu snyggare ????

Kul med olika åsikter! Själv har jag ingen speciell klädstil. Meningen med tråden är inte att döma andra eller något sånt. Mer som en kul grej där man kan skriva om sånt man själv tycker är fult eller aldrig fattat grejen med.
Svar på tråden Vilka kläder/mode är fulast?