Vilka kläder/mode är fulast?
Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?
Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?
Orrebyxorna, och tjejerna som bara MÅSTE använda dem för att visa sin röv.
När leggingsen används som byxor, alltså med kort tröja till. Fruktansvärt fult!
Vad är orrebyxor?
Kamouflagefärgade kläder för mig signalerar att man ville vara i Försvaret men ansågs olämplig :D
Svårt att förklara i skrift, googla bara orrebyxor så kommer de upp.
Kom på en till! Dessa nördglasögon med jättemarkerade bågar. Passar kanske någon enstaka person men på de allra flesta är det superfult.
Kom på en till! Dessa nördglasögon med jättemarkerade bågar. Passar kanske någon enstaka person men på de allra flesta är det superfult.
Får man fråga hur du klär dig själv? Själv tycker jag att odd molly koftor brukar vara flickiga och kvinnliga i passformen. "Nördglasögon" - trendigt och lite sexigt faktiskt. Ett par sådana på en snygg man= ännu snyggare ????
Jag skrattar nästan till när jag ser dessa unga tjejer i det gamla 90-talsmodet med ny touch! Oformliga ljusa jeans med en massa revor och magkort tröja till. Inte snyggt.
Får man fråga hur du klär dig själv? Själv tycker jag att odd molly koftor brukar vara flickiga och kvinnliga i passformen. "Nördglasögon" - trendigt och lite sexigt faktiskt. Ett par sådana på en snygg man= ännu snyggare ????