• Natttis

bmi över 30

Längtar så efter ett liten. Vet inte om det är överviktigen eller om suget efter en liten till. Som gör att det låser sig. Mitt bmi är på 33,3 oregelbunden mens men ingen vill titta på mig än då det inte gått ett år än. Inne på försök 8. Försöker gå ner men det är svårt. Då jag älskar att äta söt och mat och hatar att motionera. Är det någon som har blivit gravid trots allt. Eller tips på att reglera ägglossning. Eller något.

• Svar på tråden bmi över 30
  • Natttis

Jag har oxså barn sen tidigare. Men då hade jag gått ner i vikt. Då hade jag nog ett bmi på mindre. Men vi ska om det inget hänt till augusti ringa om tid för då är det ett år sen jag tog ut min p-stav

• Natttis

Min bmi var under 30 första gången. Första gången så låg bmi på 27 så jag va inte lika kraftig då som nu. Men jag ska börja med modifast så fort mensen dyker upp här. Vill inget göra så länge Jag är ovetande om jag blivit gravid eller inte denna gång. Men mensen kan komma om 6 dagar eller 14 beroende på vad min kropp kände för.

• Natttis

Min uteblev inte. Det var 41 dagar. Det är 3e gången. Som den har den längden. Men nu blir det modifast en vecka. Se om det hjälper.

• Natttis

ja sista försöket naturligt. går det inte denna gången blir det ringa gyn

Svar på tråden bmi över 30