Stukad fot (?)
Hej allihopa, behöver verkligen er hjälp nu. Det är så att vid 12/13-tiden idag var jag ute och sprang. Men tyvärr råkade ja trampa snett på något vis. Och jag såg verkligen hur foten va helt sne under mig ett snabbt ögonblick. Jag tänkte ju såklart att nu stukade jag foten. Dessutom så ramlade jag här. Men när jag reste mig upp så hade jag inte ont, utan det kändes kanske lite mer som att foten hade somnat eller liknande, alltså lite stumt typ. Så gick runt några steg och det gick över och kunde fortsätta att gå och springa. Känner fortfarande inte något och det har inte svullnat, kanske att jag är lite stelare i fotleden än vanligt. Så nu undrar jag om ni tror att jag ändå stukade foten eller om jag lyckades komma undan detta? För jag tänker lite som så att eftersom jag ramlade så kanske det gjorde så att benet följde med i den onaturliga rörelsen, men vet ej.
Det känns ju som att foten borde ha stukats med tanke på att jag såg hur foten verkligen vek sig bara, eller kan man ha haft tur på något sätt? För har ju inte heller några symptom direkt. Eller efter hur lång tid kommer svullnaden för en stukad fot?
Tacksam för svar!!