• Anonym (Osäker)

Han svarar långsamt

Jag har dejtat en kille i ett par månader nu och det känns bra när vi ses men när vi är ifrån varandra, långt avstånd, så hörs vi knappt av. Om jag skickar ett meddelande kan det gå en hel dag utan att han svarar på det. Jag förstår det om han jobbar och inte har möjligt att kolla telefonen jämt, men för tillfället vet jag att han har semester. Jag skrev i förmiddags vid 10.30 men han har fortfarande inte svarat nu när klockan närmar sig 17. Jag blir osäker och vet inte vart jag har honom. Någon med tips och råd eller överanalyserar jag allt?

• Svar på tråden Han svarar långsamt
  • Anonym (bittermandel)

Dryg kille som inte är intresserad på det sätt som du behöver och såna går sällan att förändra.

Ett väldigt dåligt tecken är att vara osäker...är det rätt så flyter allt är min erfarenhet.
    Har dejtat för många såna du nämner Inte en enda har blivit bra. Bara gjort mig frustrerad,  fått mig att känna mig klängig och börja ifrågasätta ifall mina känslor är normala och om kärlek ens existerar?

Har många väninnor med mig. Såna killar är ego och värdesätter inte kvinnan de dejtar och har säkert flera andra varför de inte hinner svara alla i tid;/

• Anonym (Fjantigt)

Antingen är du ett påfluget ligg i hans ögon, eller så är det ett manipulativt beteende från hans håll. Alla har väl telefonen i handen konstant nuförtiden liksom?

• Aikido

Du har honom på ett sunt avstånd från sin telefon. Tänk att det fortfarande finns människor under 75 som kan vara utan sin telefon i flera timmar. Jag känner starkt hopp för mänskligheten och framtiden.

• Anonym (Ja)
    Anonym (bittermandel) skrev 2017-07-06 16:41:57 följande:

Dryg kille som inte är intresserad på det sätt som du behöver och såna går sällan att förändra.

Ett väldigt dåligt tecken är att vara osäker...är det rätt så flyter allt är min erfarenhet.

Har dejtat för många såna du nämner Inte en enda har blivit bra. Bara gjort mig frustrerad,  fått mig att känna mig klängig och börja ifrågasätta ifall mina känslor är normala och om kärlek ens existerar?

Har många väninnor med mig. Såna killar är ego och värdesätter inte kvinnan de dejtar och har säkert flera andra varför de inte hinner svara alla i tid;/

Jag håller med! Många som "fått mig att känna mig klängig och börja ifrågasätta ifall mina känslor är normala och om kärlek ens existerar? "

När man egentligen inte är en klängig människa.. urs de får bara en att må dåligt.. man vill bara ha en normal relation liksom där man hör av sig.. mitt ex va tex så... jag är typ förstörd efter den relationen...
  • Aikido
    Anonym (Ja) skrev 2017-07-06 16:47:45 följande:
    Jag håller med! Många som "fått mig att känna mig klängig och börja ifrågasätta ifall mina känslor är normala och om kärlek ens existerar? "

När man egentligen inte är en klängig människa.. urs de får bara en att må dåligt.. man vill bara ha en normal relation liksom där man hör av sig.. mitt ex va tex så... jag är typ förstörd efter den relationen...
    Ok nu sänkte du mig lite igen.

Vad hände med skriva brev? Vänta ett halvår på svar? Finns det inte några normala ungdomar längre?
  • Anonym (yzx)

Vilken härlig mänska, som inte har mobilen fastlimmad i handen! Speciellt på semestern!

• Meebo
    Anonym (yzx) skrev 2017-07-06 16:52:24 följande:
    Vilken härlig mänska, som inte har mobilen fastlimmad i handen! Speciellt på semestern!
    Jag tänkte också på exakt detta.
  • Anonym (Lia)
    Aikido skrev 2017-07-06 16:44:57 följande:

Du har honom på ett sunt avstånd från sin telefon. Tänk att det fortfarande finns människor under 75 som kan vara utan sin telefon i flera timmar. Jag känner starkt hopp för mänskligheten och framtiden.

Kan bara hålla med här. Hör själv till dem som ofta kan lämna telefonen hemma eller inne flera timmar när jag är borta eller ute på gården :)

Dock vet de mina om att jag gör så, så ingen blir förvånad om jag svarar först på kvällen.
  • taquine
    Anonym (yzx) skrev 2017-07-06 16:52:24 följande:

Håller med! Vad skönt med folk som inte ser mobilen som en extra kroppsdel.;) 
    Goodness me
  • Anonym (Osäker)
    taquine skrev 2017-07-06 17:07:24 följande:

Håller med! Vad skönt med folk som inte ser mobilen som en extra kroppsdel.;) 

Menar inte att han måste svara inom en minut, men är det för mycket begärt att förvänta sig ett svar inom 2 timmar när ändå inte jobbar? Ett meddelande tar ju oftast inte lång tid att svara på och en människa som inte kan avvara de få minuterna det tar sammanlagt gör att jag inte känner något större förtroende tyvärr. Samtidigt tycker jag mycket om honom, men eftersom vi inte har möjlighet att ses när vi vill så känner jag att jag behöver mer uppmärksamhet från honom om vi ska kunna ta det vidare.
Svar på tråden Han svarar långsamt