Inlägg från: Anonym (Yep) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yep)

Varför är det OK att barn ser porr i Pride?

Perjonsson skrev 2019-08-24 01:51:35 följande:

Är själv bi man o klär mej som transa i smyg men hela Pride cirkusen är helt sinnesjuk.

Att skattepengar ska gå till idioter som utklädda fejkpökar på gator f4amför barn borde va fängelse på. Sen är det så att Pride folket är kollektivt asrubbade och man får absolut inte rynka på näsan åt dom. Dessutom använder dom sina barn som oförstående slavar där de går i regnbågskläder med en dildo i handen. Vänsterblivna är de också.

Har träffat detta spektakel i Almedalen och på Lokal Prideparad och de gick till angrepp på mej bara för att jag stod på en gångbana tyst i neutrala kläder och bara tittade och de sa att jag hade inte rätt att vara där på stan. Det var så absurt att jag trodde det var ett tv prank men det var bara en grupp med jävligt pajade hjärnor.

Tidigare har jag smågillat hbtq aktivister och har inget emot vem som pökar vem. Men sex gör man där hemma och behöver imte skapa ett öppet spektakel offentligt. Men efter att haft mängder av dåliga erfarenheter av hbtq så kan rörelsen fara åt fanders och aldrig ska de få skaffa barn med detta dåliga vänsteromdömme.

Ammen ta mej fan.

Tummen upp på den!
Svar på tråden Varför är det OK att barn ser porr i Pride?