får man ultraljudsbilder även när man gör i v.7?
Eller är de bara när man gör senare ?
Eller är de bara när man gör senare ?
I vecka 7 fick inte vi några men däremot i v11-12 fick vi :)
Vi fick när vi gjorde vul i v 8 men det var på rmc efter en ivf, vet inte om det påverkade?
Okej. Jag går i Dalarna på spec mvc så får se då. Hade hoppats på en bild även om Man kanske inte ser nånting riktigt :)
Vi fick i vecka 8, efter ivf. Två bilder till och med.
Vi fick inget utskrivet men tror inte de hade den utrustningen (ivf). Däremot sa det att vi gärna fick ta bild av skärmen om vi ville. Ni kan ju fråga om det. Våra såg mest ut som små bollar i v 8.
Jag gjorde ultraljud privat i v 8 (7+3) och jag fick bilder. Man ser knappt vad bilden föreställer men det är ändå mysigt att ha <3
Gjorde i mora v.9 och vi fick bild:)
Vi fick i vecka 8+0. Kan tyda kropp och huvud som en böna men kul att få :).
Jag gjorde ultraljud privat i v 8 (7+3) och jag fick bilder. Man ser knappt vad bilden föreställer men det är ändå mysigt att ha <3
Jag gjorde ett på rmc i v 5+2 och då fick jag ingen bild (men då syntes ju bara en hinnsäck). Sedan gjorde jag ett tidigt ultraljud i v 8+3 på mitt MVC och då fick jag en massa bilder med mig, gratis dessutom.
Jag gjorde ett på rmc i v 5+2 och då fick jag ingen bild (men då syntes ju bara en hinnsäck). Sedan gjorde jag ett tidigt ultraljud i v 8+3 på mitt MVC och då fick jag en massa bilder med mig, gratis dessutom.
Bara man frågar innan så brukar det inte vara några problem på de ställen som jag gjort tidiga VUL.
Vi fick i v9! Gratis dessutom (men detta var i ett annat landsting än mitt hemlandsting Stockholm, där man uppenbart sätter en stolthet att ta betalt för allt inom den privata vården :/)
Vi fick i v9! Gratis dessutom (men detta var i ett annat landsting än mitt hemlandsting Stockholm, där man uppenbart sätter en stolthet att ta betalt för allt inom den privata vården :/)