• Anonym (Galen?)

Hetro man som vill bli avsugen av annan man?

Jag är en gift och hetro man, som nu under sommaren alltid får en extra stark sexuell lust. En av de lustar som uppstår då är en nyfikenhet på att bli avsugen av en annan man. Eller att runka ihop med en annan man. Har aldrig provat något av dem, men lockas av tanken. Är det fler män som känner så?

• Svar på tråden Hetro man som vill bli avsugen av annan man?
  • Anonym (100% hetero)
    Anonym (Man35) skrev 2017-07-11 07:39:35 följande:

Jag tänder inte på det men skulle vilja uppleva det. Ungefär som vissa maträtter som man inte gillar men ändå måste prova om man blir bjuden och det serveras på silverfat.

Nä, det är inte samma sak. En man som vill bli påsatt av en annan man är inte heterosexuell.

Varför är det så svårt att acceptera att du är bi? Det är inget du behöver sprida för hela världen, men du måste sluta ljuga för dig själv.
  • Anonym (Galen?)
    Anonym (Man35) skrev 2017-07-11 07:39:35 följande:
    Jag tänder inte på det men skulle vilja uppleva det. Ungefär som vissa maträtter som man inte gillar men ändå måste prova om man blir bjuden och det serveras på silverfat.
    Jag håller med Man35. Jag skulle vilja uppleva det, för att se om det kan funka för mig. Skulle vilja pröva om jag kan passera den gränsen.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-07-10 17:12:02 följande:

Ja jag känner igen det där, men jag har sedan länge erkänt för mig själv att jag inte är heterosexuell....undrar när du kommer till insikt om att heterosexuella inte vill ha sexuella aktiviteter med andra män.

Det är för övrigt riktigt skönt att bli påsatt också, prostatan får stimulans och man kan bara ligga o ta emot. Väldigt annorlunda mot att vara med tjejer.

Får du orgasm av prostatastimulansen? Jag är själv hetero, men känner mig lockad av att få prostatastimulans. Jag har förstått att orgasmerna kan vara skönare än av samlag.
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-07-11 08:18:33 följande:

Får du orgasm av prostatastimulansen? Jag är själv hetero, men känner mig lockad av att få prostatastimulans. Jag har förstått att orgasmerna kan vara skönare än av samlag.

Nej, inte av enbart prostatastimulans. Men det krävs otroligt lite stimulans på kuken för att komma, när jag får prostatamassage, och jag får väldigt kraftiga orgasmer (händer att jag blir alldeles skakis efteråt).

Annorlunda mot samlag helt klart, och ombyte förnöjer, men jag vet inte om jag skulle säga att det är bättre.

Det finns massa heterokillar som gillar prostatastimulans. Det är ju inte kopplat till sexualitet, utan snarare anatomi. Så kör på och testa du.
  • Luftis

Spänning i luften vist jag tror alla killar är nyfikna på att suga och bli sugna av en annan man.

Jag är 66 och tanken lockar mycket skulle vara spännande att suga kuk.

• John22
    Luftis skrev 2017-10-15 20:01:00 följande:

Spänning i luften vist jag tror alla killar är nyfikna på att suga och bli sugna av en annan man.

Jag är 66 och tanken lockar mycket skulle vara spännande att suga kuk.

Nope, det är garanterat en minoritet av alla män som är bisexuella.
  • Anonym (pantyhose)

vilken fantasiiii ....blev så sugen på att pröva nu!

• zpain24

Roligt att du blev sugen Pantyhouse, jag är precis som du också lite sugen på sådant. 

• Anonym (pantyhose)

oj oj , nu blev det hårt här! vaken?

• Moder1

En hetero man vill inte ha sex med en annan man.

Men om du nu är bi så kolla så det är ok med din fru att du provar.

Svar på tråden Hetro man som vill bli avsugen av annan man?