• Anonym (Galen?)

Hetro man som vill bli avsugen av annan man?

Jag är en gift och hetro man, som nu under sommaren alltid får en extra stark sexuell lust. En av de lustar som uppstår då är en nyfikenhet på att bli avsugen av en annan man. Eller att runka ihop med en annan man. Har aldrig provat något av dem, men lockas av tanken. Är det fler män som känner så?

• Svar på tråden Hetro man som vill bli avsugen av annan man?
  • Anonym (Man35)

Inte att runka men att suga eller bli avsugen. Tror inte jag skulle kunna klara av att träffa en annan hetero man enbart för detta och inte heller helt nykter. Hade jag träffat en homo som varit trevlig och som tagit initiativet till en avsugning så kanske jag löpt linan ut. Det tänder mig inte så att jag skulle kunna runka ihop med en annan man men det vore intressant att känna hur det känns att suga av en kuk. Ev bli penetrerad med mest för att få en referens hur det känns. Exempelvis om tjejen påtalade att hon vill ha en trekant och det skulle rätt så skulle jag, med hennes tillåtelse, testa att suga och bli avsugen och även penetrerad om den andra mannen vill det. Annars skulle jag ju vara otrogen och det vill jag inte.

• Anonym (Galen?)
    Anonym (Man35) skrev 2017-07-10 13:59:54 följande:

Inte att runka men att suga eller bli avsugen. Tror inte jag skulle kunna klara av att träffa en annan hetero man enbart för detta och inte heller helt nykter. Hade jag träffat en homo som varit trevlig och som tagit initiativet till en avsugning så kanske jag löpt linan ut. Det tänder mig inte så att jag skulle kunna runka ihop med en annan man men det vore intressant att känna hur det känns att suga av en kuk. Ev bli penetrerad med mest för att få en referens hur det känns. Exempelvis om tjejen påtalade att hon vill ha en trekant och det skulle rätt så skulle jag, med hennes tillåtelse, testa att suga och bli avsugen och även penetrerad om den andra mannen vill det. Annars skulle jag ju vara otrogen och det vill jag inte.

Skönt att höra att det finns fler med samma tankar. Jag skulle inte vilja kyssas eller hångla med en annan man, utan bara få uppleva att suga och bli sugen. Eller ev runka av varandra. Jag bor i Stockholmstrakten. Var bor du?
  • Anonym (Man35)
    Anonym (Galen?) skrev 2017-07-10 14:07:11 följande:

Skönt att höra att det finns fler med samma tankar. Jag skulle inte vilja kyssas eller hångla med en annan man, utan bara få uppleva att suga och bli sugen. Eller ev runka av varandra. Jag bor i Stockholmstrakten. Var bor du?

Långt från Stockholm..
  • Ben66

Logga in på BC

Där finns det annonser från män som gillar att suga

Är du nyfiken kan du säkert hitta någon där

• Anonym (Galen?)
    Anonym (L) skrev 2017-07-10 14:56:32 följande:

Kör på.

"Kör på" - vad? Är du också intresserad?
  • Anonym (Bikille)

Ja jag känner igen det där, men jag har sedan länge erkänt för mig själv att jag inte är heterosexuell....undrar när du kommer till insikt om att heterosexuella inte vill ha sexuella aktiviteter med andra män.

Det är för övrigt riktigt skönt att bli påsatt också, prostatan får stimulans och man kan bara ligga o ta emot. Väldigt annorlunda mot att vara med tjejer.

• Anonym (Kvinna)

Du är inte galen. Enligt Socialstyrelsen: inte sedan 1979.

Men du är definitivt inte hetero om du tänder på att bli avsugen av en kille.

• Anonym (100% hetero)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-07-10 17:12:02 följande:

Ja jag känner igen det där, men jag har sedan länge erkänt för mig själv att jag inte är heterosexuell....undrar när du kommer till insikt om att heterosexuella inte vill ha sexuella aktiviteter med andra män.

Precis!

Har vi inte några här som missuppfattat vad heterosexuell betyder?
  • Anonym (Man35)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-10 18:00:08 följande:

Du är inte galen. Enligt Socialstyrelsen: inte sedan 1979.

Men du är definitivt inte hetero om du tänder på att bli avsugen av en kille.

Jag tänder inte på det men skulle vilja uppleva det. Ungefär som vissa maträtter som man inte gillar men ändå måste prova om man blir bjuden och det serveras på silverfat.
Svar på tråden Hetro man som vill bli avsugen av annan man?