• minisara

    Vad är det PINSAMMASTE du gjort?

    Här skrattar vi åt varandras olyckor! :D Vad är det absolut pinsammaste du gjort, som du riktigt skäms för och aldrig kommer att glömma?

    Är det för pinsamt så är det OK med PM!

  • Svar på tråden Vad är det PINSAMMASTE du gjort?
  • Anonym (Fingrarna)

    När jag 17 år gammal var hemma hos min bästis moster med familj. Deras dotter, typ 6år gammal, är svårt brännskadad och saknar i princip alla fingrar. Hon kommer in från att ha varit ute och lekt i snön ett bra tag. Står och viftar med sina händer med vantar på för att hon fryser så och jag säger: -Visst känns det som att fingrarna frusit av och ligger och skramlar i vantarna?
    Hör hur pappan börjar fnissa förläget och förklara att hon knappt inte har några fingrar, vilket jag ju redan visste. Vill fortfarande sjunka genom jorden när jag tänker på det...

  • minisara
    Anonym (Fingrarna) skrev 2017-07-10 22:16:29 följande:

    När jag 17 år gammal var hemma hos min bästis moster med familj. Deras dotter, typ 6år gammal, är svårt brännskadad och saknar i princip alla fingrar. Hon kommer in från att ha varit ute och lekt i snön ett bra tag. Står och viftar med sina händer med vantar på för att hon fryser så och jag säger: -Visst känns det som att fingrarna frusit av och ligger och skramlar i vantarna?
    Hör hur pappan börjar fnissa förläget och förklara att hon knappt inte har några fingrar, vilket jag ju redan visste. Vill fortfarande sjunka genom jorden när jag tänker på det...


    Hahaha, South Park-skämt ju typ! XD
  • Anonym (Fingrar)

    Ja på tal om fingrar..

    Gick gymnasiet och min klasskompis vän var stolt över sina nygjorda naglar. Långa, fina. Ville se de närmare men hon var dryg och undvek mig.. frågade henne typ tre gånger i rad "får jag se dina naglar, visa naglarna bla bla". Till slut visar hon lite blygt sina händer - och såklart saknar hon tre fingrar. En finger på ena handen och två på andra...

    Jävla tjatig tonåring var jag.

  • Anonym (Urk)

    Det måste varit med en kille jag dejtade för länge sedan. En av de första nätterna tillsammans så vaknar jag av att jag lägger världens brakare. Jag låtsades sova och jag är säker på att han var vaken.

    Vid ett senare tillfälle, med samma kille, var vi på en ö med en massa kompisar för att festa. Jag kom dit sent, missade middagen och råkade dricka mig rejält full på tom mage. När vi sedan har sex så får jag avbryta för att gå ut och spy mitt i akten....fräsch tjej!! Det tog slut sen haha

  • Anonym (Analt primalvrål)
    Jag jobbade sommaren -99 i caféet på Alsters herrgård utanför Karlstad (Gustaf Frödings minnesgård minsann!). Just den händelse jag nu ska berätta om utspelade sig en sån där osedvanligt vacker sommardag. Trädgården utanför caféet var fullsatt av mumsande gäster. Jag hade ett vackert, lite gammaldags volangförkläde på mig. Kände mig ganska fin. Dock hade jag ätit konstigt den där dagen. Bara snabbmakaroner och majs? Min mage var i uppror men jag höll ändå in den enorma fis jag kände hotade, så gott jag kunde, medan jag serverade trädgårdens gäster. Tills jag råkade snubbla till på en ojämn trädgårdsplatta. Jag föll handlöst mitt i meningen ?Varsågod, en toast Skageeeeeeeeeeeen?. Och så fes jag. En fis så hög och lång att det ekade länge i Alsterdalen.
    Först var det alldeles tyst. Alla gästerna vände sig om och stirrade för att se vem som kunde ha gett ifrån sig ett sådant analt primalvrål. Sedan bröt skrattet lös. Jag rusade in i herrgården och gömde mig i det som en gång i tiden varit familjen Frödings källare. Där satt jag sedan ända tills jag var säker på att alla gäster gått hem. Ibland tror jag att min fis fortfarande ekar där i Alsterdalen.
  • Anonym (Jag)

    Rolig tråd :)

    Det måste vara när jag och min man hade sex på ett hotell när vi var ute och reste. Vi TRODDE att vi hängde upp dont disturb-skylten men hade såklart råkat vända på den med please make up room sidan utåt. In kommer en väldigt förvånad städerska mitt i akten och vi flög upp och bad så mycket om ursäkt hahaha. Skämdes ihjäl typ.

  • Anonym (Jag)
    Anonym (Analt primalvrål) skrev 2017-07-10 23:04:43 följande:
    Jag jobbade sommaren -99 i caféet på Alsters herrgård utanför Karlstad (Gustaf Frödings minnesgård minsann!). Just den händelse jag nu ska berätta om utspelade sig en sån där osedvanligt vacker sommardag. Trädgården utanför caféet var fullsatt av mumsande gäster. Jag hade ett vackert, lite gammaldags volangförkläde på mig. Kände mig ganska fin. Dock hade jag ätit konstigt den där dagen. Bara snabbmakaroner och majs? Min mage var i uppror men jag höll ändå in den enorma fis jag kände hotade, så gott jag kunde, medan jag serverade trädgårdens gäster. Tills jag råkade snubbla till på en ojämn trädgårdsplatta. Jag föll handlöst mitt i meningen ?Varsågod, en toast Skageeeeeeeeeeeen?. Och så fes jag. En fis så hög och lång att det ekade länge i Alsterdalen.
    Först var det alldeles tyst. Alla gästerna vände sig om och stirrade för att se vem som kunde ha gett ifrån sig ett sådant analt primalvrål. Sedan bröt skrattet lös. Jag rusade in i herrgården och gömde mig i det som en gång i tiden varit familjen Frödings källare. Där satt jag sedan ända tills jag var säker på att alla gäster gått hem. Ibland tror jag att min fis fortfarande ekar där i Alsterdalen.
    Hahaha dog lite när jag läste! En dag kommer du säkert skratta åt det :))))
  • Leylans
    Jag var ute och åkte och behövde gå på toaletten på en järnvägsstation... Det här var en handikappanpassad toalett och dörren kunde bara öppnas genom att trycka på en knapp som automatiskt öppnade hela dörren. Väl inne minns jag att jag såg länge på instruktionen om hur dörren skulle låsas, det fanns inget mekaniskt lås att vrida om, utan det var någon knappvariant även här. Jag rycker i dörren för att kolla att den verkligen är låst. Den är låst.
    Det är en ganska rymlig toalett och många steg bort till själva toastolen.
    När jag sitter på toan flyger dörren upp på vid gavel, för jag har ju inte alls låst!! Utanför står en kvinna som blir väldigt upprörd och bara kan upprepa ?men herregud, men herregud?. Själv sitter jag med byxorna nere och känner inte att jag kan göra så mycket heller. Vad gör man? Dörren står uppe ett visst antal sekunder (och det är många) och innan dess går det inte att stänga den. Jag ser massvis med människor i högröda ansikten titta på mig och därefter försöka titta bort. I ren panik försöker jag säga till kvinnan att hon kan väl ställa sig i dörröppningen och skyla mig (det är ju massa folk som går utanför!), men efter ett sista ?men herregud?? så går hon bara och lämnar mig för öppen dörr...
    Det värsta kan vara att jag sedan måste gå ut i vänthallen, och sätta mig och vänta på mitt tåg, tillsammans med de andra som sitter där och antagligen har sett hela spektaklet?
  • Anonym (Pinsam kille!)

    Oj, har gjort mycket pinsamt i mitt liv. Bland annat spanat på tjejer som kissar!

  • Anonym (K)
    Anonym (Pinsam kille!) skrev 2017-07-10 23:38:14 följande:

    Oj, har gjort mycket pinsamt i mitt liv. Bland annat spanat på tjejer som kissar!


    '

    Det är bara perverst och hör inte till den här tråden. Gå till något sex forum istället.
Svar på tråden Vad är det PINSAMMASTE du gjort?