Anonym (no meard) skrev 2017-07-14 08:12:01 följande:
Nu är vi ju alla olika, hur vi fungerar och så men om problemet är mental spärr så tänker jag att jag skulle bli ännu mer pressad av att åka iväg så på ett vis. Det blir ju liksom enorma krav på att nu ska vi ha det skönt och mysigt..?
Hur funkar det om du bara smeker henne då? Om allt fokus är på henne ett tag och hon kan tala om vad som känns bra, mindre bra kanske ni kan hitta något som funkar. Tänker att om det är ett problem som uppstått efter förlossning så kanske det är rent fysiskt också? Blev hon sydd? Jag förmodar att det kan påverka nervtrådar osv. Många kvinnor upplever ju starkare orgasmer efter barn så dessvärre lär väl även det andra förekomma.
Nu skrev du att hon inte gillar att bli slickad men det handlar kanske också om hur det görs och om hon kan slappna av? Jag njuter som regel rejält av det men ibland är jag så känslig så att det är outhärdligt (på ett dåligt vis). Har inte riktigt kommit på något mönster kring varför det inte klickar ibland men tror att det har med upphetsningdgrad och tillit att göra.
Fastna inte i att pilla på klitoris och fingrar in och ut, utan testa att smeka och stimulera andra erogena zoner ( nacke, rumpa, lår, bröst , annat?) och variera tryck och intensitet. Retas lite genom att snudda blygdläppar och eller klitoris men gå till baka till låren så att frustrationen byggs upp. Funkar bra på mig i alla fall...
Va fan det låter som min fru. Hon brukade älska att jag slickar henne men nu efter 2 ungar så är hon ibland så känslig att det gör ont på henne. Skit tråkigt för jag älskar verkligen att slicka henne! Dom har det blivit lättare för henne att komma under vaginala samlag...
Många nämner ljudet på vibratorn här men prova att sätta på en porr film i bakgrunden. Jag bryr mig inte så mycket om att titta men bakgrundsljudet är ju grymt upphetsande. Eller sätt på lite musik så slipper ni höra brummandet eller andra bakgrund ljud som kan störa.