Håller med Nia, vore kul med något positivt exempel också.
Något som jag reagerat en del på vad gäller forum av det här slaget är att risken är överhängande att man får en snedfördelning vad gäller svar. Oftast är det ju så att det man INTE upplever som ett problem eller något problem som avhjälpts lätt inte genererar att man fortsätter beklaga sig. Jag menar vem skriver oftast i forum för viktminskning? Givetvis främst de som ännu inte lyckats gå ner i vikt, eller upplever det som ett problem. Om man varit överviktig och sedan smidigt gått ner igen och behållit vikten länge tror jag inte att man kanske känner sig lika motiverad att skriva där längre. Samma sak tror jag gäller även detta forum, att man inte kan ta alla svar här för givna vad gäller statistiskt urval så att säja. Alla med ökad hårväxt har ju givetvis inte heller tillgång till internet eller rutin att skriva på forumn. Många faktorer påverkar helt klart vad gäller VEM och VILKA och VAD skrivs på ett ställe som detta. Jag tror att det är större sannolikhet att man söker sig till detta forum om man har PCO(-S) och har många symptom/svårt att bli gravid jämfört med om man har PCO(-S), gått ner sina kilon, blivit gravid och lyckats med sin hårtborttagning (om nu sådant beov funnits).
Men visst, jag håller fortfarande helt klart med om att det vore kul att läsa om något fall där just nu då hårborttagning fungerat.