Min "seriösa" dejt har nya bilder på Tinder - inte så seriös?
Jag förstår hur ni tänker, hur kan jag veta det om jag inte själv är aktiv där;
En kille/främling kontaktade mig på Facebook och sade att han hade sett mig på Tinder och via förnamn och bostadsort snokat upp mig och undrade om jag var singel.
Eftersom jag trodde jag raderat min Tinder app för ca 6 mån sen så laddade jag ner den och försökte göra ett nytt försök att radera mig själv. Som första matchningsförslag kommer han jag nu dejtar upp, och jag ser på hans första bild att bilden är högst aktuell och nytagen, han skickade samma bild till mig via sms i lördags och uppdaterade även hans Facebookbild med samma. Hans övriga bilder är också väldigt nya och alla har han skickat till mig som sms när han berättat vad han gjort den dagen.
Hursom, vi har dejtat ett tag, även tillsammans med våra barn, och jag har fått uppfattningen om att han är rätt seriös, men så seriös kan man väl inte vara om man hänger på Tinder helt enkelt? Jag har sagt till honom att jag sett honom där om han vill dejta andra också, men han har sagt att han inte vill det vilket gör mig ännu mer tveksam. Han uppdaterar ju sina bilder där och är uppenbarligen aktiv.
Hur hade ni resonerat?
Förstår att mitt resonemang är väldigt barnsligt förmodligen men jag orkar inte med sånt här, speciellt inte eftersom våra barn blivit smått introducerade i relationen, dock endast med oss som vänner. Då kapar jag hellre nu om han håller på med nån sorts spel.