Inlägg från: taquine |Visa alla inlägg
  • taquine

Fel att dejta en fd elev?

Tecum skrev 2017-07-18 20:24:55 följande:
    Menar du att en rektor ska ha synpunkter på en kvinnlig lärares sexliv på hennes fritid, och med någon som inte går på skolan?
    Nej , det ska inte rektorn ha, men nu hade eleven yngre kompisar som gick i lärarens klass, tro sjutton det blir snack.Bryr man sig inte om det så fine men svårt tänka mig dessa elever hade någon större respekt för sin lärare som knullar exelever.
    Lite billigt och smaklöst , eller hur?
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Läraren) skrev 2017-07-19 08:14:08 följande:

Hon är 16 och jag är 31. Jag vet inte om det kommer bli nåt seriöst eller bara dejtande, men det får man ju se.

Du är hebefil, gud hoppas hennes föräldrar sätter stopp för dig.Vidrigt.
    Goodness me
  • taquine

"Kör på om det känns bra för er båda" Herregud hon är 16år och fortfarande ett barn som inte ska något att göra med en dubbelt så gammal snubbe.
    Och sedan kan man ju undra vad en 37åring ser hos en liten tonårstjej på 17... 
    Skrämmande.

trilskas skrev 2017-07-19 08:41:55 följande:

Jag är tillsammans med en som är 47 år nu, jag är 26, snart 27 år. Vi blev tillsammans då jag var 17 (och han 37). För oss har det fungerat riktigt bra. Tre barn har vi tillsammans nu och gifta har vi vart i 6 år.

Kör på, om det känns bra för er båda.

Goodness me
  • taquine
    Aikido skrev 2017-07-19 09:17:51 följande:

Bry dig inte om de trångsynta, bittra kvinnorna här i tråden TS. När du är 110 och ni fortfarande är ett par kommer ingen att fundera på åldersskillnaden.

Åh Aikido, min favorit... men du glömde faktiskt peta in moraltants och avundsjukkortet  bland oss trångsynta och bittra
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Läraren) skrev 2017-07-19 13:14:08 följande:
    Okej. Har de någon form av begåvningshandikapp? Din beskrivning lät nämligen mer som en 12-åring än de 16-åringar jag träffar. Sen vet jag att det kan vara svårt att ta in, men folk är inte sin ålder utan olika 16-åringar kan vara väldigt olika gällande mognad, intressen, m.m.
    Får hoppas de får upp ögonen för dig,att en vuxen(tja fysisk i varje fall)lärare intresserar sig för småtjejer är skrämmande. Sedan kan du intala dig om mognad eller dyl. det är likt förbaskat ett barn.
    Goodness me
Svar på tråden Fel att dejta en fd elev?