Inlägg från: Anonym (vidrig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vidrig!)

Fel att dejta en fd elev?

För att besvara din fråga, ja det är FEL att dejta en fd elev speciellt en 16 åring!

Hade du velat dejta min dotter, kan jag lova dig att du fått dig en sådan utskällning! Jag hade sett till att du blev av med jobbet fortare än kvickt. Jag vill inte att mina döttrar ska gå på en skolan där läraren vill dejta sina elever!
    Skolan ska vara en trygg plats och det är den inte om det finns sådana vidriga män som du!

Min man är 34 år, visade denna tråd för honom och han tycker också du är VIDRIG! klart som fasen att det finns skit snygga 16 åringar, kroppsligt är de för det mesta färdigutvecklade. MENTALT är man inte färdigutvecklad förrän man är 25 år! Därför är det oerhört olämpligt att dejta någon så ung när man själv är över 30! 

Och bara för att stilla din undran, klart att min man har sett många 16 åringar som han tyckt var skit snygga! MEN till skillnad ifrån dig, så FATTAR han att det ÄR olämpligt att vara med någon så ung.

Jag hoppas att du bara vill provocera, annars hoppas jag att du efter denna tråden inser att du inte kan inleda något med flickan.

Svar på tråden Fel att dejta en fd elev?