TTMoon skrev 2017-07-24 00:23:20 följande:
Läst ditt inlägg om och om igen och det ligger mkt i det du skriver såvida det inte har förekommit våld och andra tråkigheter, mår själv ganska dåligt nu och saknaden är enorm just efter det där vardagliga familjelivet, samma vardagliga som gjorde det möjligt för att falla för ngn annan.
Berättade för min nuvarande att jag mår psykiskt riktigt dåligt och har svårt att fungera och hon tog det naturligtvis hårt och blev ledsen, tankarna har gått att försöka återförena familjen men blir nedstämd när jag tänker på hur ledsen hon skulle bli om det skulle bli så eller ens om jag försökte och det känns som en mardröm som börjar om på nytt så fort dagen gryr, har svårt att leva med att jag försatt så många människor och mig själv i denna situation, sakta men säkert börjar det sjunka in att vi skulle träffats i ett annat läge än det som rådde.
Tanken på en återförening i all ära men men tanken på om så skedde och man skulle hamna i samma gamla spår skrämmer mig mest, ja det är komplicerat.
Hur troligt är det att ditt ex skulle ta dig tillbaka efter det du gjort?
Personligen hade jag ALDRIG gjort det så jag tror nog du lätt kan släppa den tanken och stå ditt kast med "språngbrädan" ett tag till.