Vi som börjar med IVF hösten 2017
Här blev det ingen insättning. Inget av de 6 äggen har delat sig i så många celler att det var aktuellt att återinföra något. De ska avvakta och se till i morgon, har de utvecklat sig bättre då så fryser de in dem men om inte så kasserar de dem och så får vi börja om helt och hållet om två månader.
Dessutom var mina äggstockar fortfarande förstorade, så det hade inte blivit aktuellt med något återinförande ändå.
Sitter i bilen på väg hem och gråter nu. Åkt 3 timmar enkel resa hit och nu lika långt tillbaka.
Ville bara säga att det besked du fick idag går rakt in i hjärtat. När en som oss är inne i detta känns alla negativa besked, alla besvikelser, alla besked om "bara liiite mer väntan" som att hela världen rasar samman tycker iaf jag. Som du skriver kan det ju vara så att du får ett finare besked imorgon, och att det då känns på ett annat sätt. Jag hoppas verkligen verkligen det. Men vill skicka all värme och omtanke till dig utifrån det du fick höra idag när du kom dit med hopp. Du är inte ensam! Kanske kommer vi ut på andra sidan med det vi så innerligt önskar, även om vägen dit kan göra så fruktansvärt ont. Kram