hösten84 skrev 2017-09-10 14:57:58 följande:
Jo denna slitning mellan hopp och förtvivlan är käck.
Det kom bara de två bruna flytningarna o sen på lör lunch när det var dags för min vän lutinus så fick jag ut lite blod på applikatorn. Men efter det har det inte varit någonting, så jag håller tummarna fortf. Men alla andra symtom har försvunnit, ömma bröst osv. Känner ngt drag i äggstockarna ngn gång per dag. Känns som sockerdricka i livmodern till och från, det är nytt.
Vet inte vad jag ska tro. Jag hoppas det är hjälten som för liv i luckan:)
Testdag om en vecka, tänker att nu får det vara färdiggooglat tills dess. Nätet kan inte ge mig svar som ett gravtest kan, där är det tydligt, ja eller nej.
Ska du testa i förväg? Jag har funderat på det, det vore så fantastiskt att få se ett plus, men samtidigt om jag inte testar så får jag behålla hoppet en vecka till:)
Jag hoppas också att det är hjälten som spökar och sockerdrickar! Och att det småblöder pyttelite för att det är happening där inne.
Nä tjuvtesta tror jag inte är för mig. Har typ utvecklat test-fobi. Skulle kunna bygga en koja av alla teststickor jag pissat negativt sen barnlöshetskarusellen började rulla så jag har slutat helt med test sen januari i år. Står inte ut att det skriker - i ansiktet på mig. Ska dock ta en dag för tidigt för att min testdag är en måndag, vill hellre ha ev negativa besked en söndag. Om inte mensen hinner komma förstås. Tycker mitt datum är så långt efter min vanliga cykels förväntade mensdag så är det negativt borde den hinna före tycker man..
När skulle din mens kommit utan IVF och vilken dag har du TD? 17/9 väl?