Vi som börjar med IVF hösten 2017
Hoppar in här,
Ruvar också, beräknad testdag 17/9. Ser att det är några andra med liknande testdag, hoppas vi kan följas. Just nu känns allt overkligt.
Hoppar in här,
Ruvar också, beräknad testdag 17/9. Ser att det är några andra med liknande testdag, hoppas vi kan följas. Just nu känns allt overkligt.
vet inte hur man svarar enskilda personer,lite ny på detta.
frökenfräken33: Ja va kul, känns som en evighet bort. Just nu vet jag inte om jag har begripit att hjälten finns därinne, tycker insättningen gick så fort. Vi får peppa varandra när det börjar närma sig!
Matilda84: Jag hade inte koll på att det var en söndag, har inte velat kolla hur många dagar det är kvar för det känns redan som en evighet. En dags skillnad tror ja gör inte gör ngt. Du kan väl ta testet på kvällen? Jag har hört att Otrivelle-sprutan kan ge falskt positivt men jag vet inget om ICSI. Vi gjorde också ICSI, men om det är så att det kan ge falskt positivt är det bra att veta för då frestas man inte att testa alltför tidigt, har en känsla av att jag kommer ha svårt att hålla mig. Önskar så mycket att embryot ska trivas hos mig. Och att din vän trivs hos dig!
Hur lång tid tog det för er från första samtal/undersökning till första ivf-försök?
ngn annan som ruvar som fått kraftiga klara flytningar? Kan det vara efter äggplocket som blåsorna fyller på sig igen och sedan släpper ut? ..nojig
Vad fick ni för råd/ restriktioner kring träning och annat? Vi fick inget förutom att jag inte fick spela golf förens efter testdagen..
Har en fundering kring ruvningstid. Är det inte så att alla får ett testdatum som är 18 dagar efter äggplock? Eller kan det vara olika? Eller är det helt enkelt så att det är många som testar tidigt?