Vi som börjar med IVF hösten 2017
Nämen vad spännande! Hade du rosa tröja så vet jag ;) haha
Vi hade sonen med oss :)
Nämen vad spännande! Hade du rosa tröja så vet jag ;) haha
Ahaaa! Kom ni in vid 8? Då vet jag:))
Jag förstår! Hoppas det ser bra ut på måndag då :)
Jag har äggplock på tisdag så ägglossningssprutan tar jag söndagkväll. Hoppas att om en vecka är jag också ruvare men vågar inte hoppas för mycket.. hade inte jättemånga ägg och de var i olika storlekar.. den största hinner nog försvinna innan tisdag tyvärr.
Är han ett av klinikens mirakel tom?:)
Härligt! Ja då var vi paret som var inne samtidigt som er, men det förstod du säkert redan hihi. Fantastiskt fin pojke ni har!
Skönt att ha fått ett datum för ÄP! Sista Puregon + Orgalutran sprutorna ikväll. :) Känns as-skönt att slippa dessa sprutor, och har blivit lite mindre orolig inför ÄP efter att fler av er här inne sagt att det var uthärdligt :)
Nu har de ringt från Falun! De ringde faktiskt sambon han var inte alls beredd på det haha. Brukar de ringa mannen? Vi tyckte bara det var fint för han är ju faktiskt och involverad i detta, innan har de alltid ringt mig.
Vi har sovit lite oroligt och förberett oss på det värsta, men gissa om vi blev chockade, 6 av 6 ägg blev befruktade! Kan inte tro det... mycket kan ju fortfarande gå snett men ET är nu bokat onsdag kl 13 :)
RD6 idag och den här lutinusen håller på att göra mig galen! Jag har så ont i brösten att jag tror de kommer explodera. De ser ut att göra det också. Någon mer som har samma besvär och listat ut hur man kan lindra det? Kan typ inte koncentrera mig för de värker så mycket:(
Och en fråga till er som har gjort korta protokollet, hur många dagar fick ni spruta? Är lite orolig att mina ägg växte för snabbt och därför fick sämre kvalitet. Det gick en vecka från sprutstart till ovitrelle för min del.
Tack. Ja de är ett tag kvar tills testdag, men ska ha mens om ca 2-3 dagar, så hade det varit positivt så hade det varit det nu redan.. Nej ja är säker på att det inte blir nått denna gång tyvärr. Känner det i hela kroppen.
Har du testat nått? Kram till dig med.
Hoppas det går bra idag för er och ni kan boka äggplocket!