Vi som börjar med IVF hösten 2017
Då blir vi ruvare samtidigt! Håller tummarna att det är ett guldägg du får tillbaka imorgon!

Då blir vi ruvare samtidigt! Håller tummarna att det är ett guldägg du får tillbaka imorgon!
Vad händer om man blir sjuk under behandlingstiden? Feber?
Måste man då avbryta?
Urs va oroliga vi är att de ska ringa och säga att den inte överlevde natten :(
Jag förstår! Jag är också orolig men försöker tänka att de har nog ringt redan igår.. men man vet aldrig. När ska du dit?
Hoppas de inte ringer heller! Jag har tid kl 13.. men vill åka redan nu och få der gjort! Snart har vi våra guldägg :)
När jag ringde kliniken de sa att jag kan avbryta med Lutinus, men det här känns rätt märkligt. Finns nån annan som avbrutet den också så tidigt? Läste att många som fortsätter till v.12 :(
Hur gick det?
Jag är ruvare nu av ett fint 3 dagars embryo. Tyvärr inget till frysen :( Så hoppas att det går bra nu!
Kanske en dum fråga.... Men!
I onsdag fick jag tillbaka ett 5 dagar av toppenkvalite. Men slog mig senare.. är alla 5 dagars blastocyster? De sa inget, om celler eller så.. Tog bara förgivet att det så var en blasto? Isf, bör ju de andra de frös in även de vara blastocyster?
Vet inte... stack en hel del igår och lite idag men antar att det är biverkningar av progesteronet.. tror inte det går att känna nåt än? RD 2.. vad kul att insättningen blev bra! Spännande! TD den 26 för mig! Er?
Oj! Ja det sticker och drar nedanför naveln, särskilt när jag böjer mig eller har rört mig.. hoppas ju men vågar knappt hoppas än! Undra varför de ger en TD så extremt långt efter det många testar positivt med särskilt blasto? De kanske inte vill ha eventuella tidiga missfall med i statistiken....?