Hey.orange skrev 2017-11-07 12:14:13 följande:
Håller tummarna för dig! Hoppas verkligen att det är guldägget!
Tack! <3 Det hoppas vi med!
Mariana79 skrev 2017-11-07 12:15:42 följande:
Nu har även jag fått mitt samtal.. 3 mogna av 16 alla 3 är befruktade via isci :)
Återföring i morgon eftermiddag. Nu hoppas vi oss blå på att detta ska gå hela vägen <3
Jag håller allt jag kan - detta ska gå bra nu! Istället för att tänka på hur det kan ha blivit så får vi nu lägga all vår energi och kärlek till återföringen i morgon <3 Vi fixar det här nu - kom igen <3
Kramar!!!
Lycka till imorgon, hoppas det är våran tur nu <3 Ja man får försöka se till det positiva så gott det går såklart.
Ellencassandra skrev 2017-11-07 12:16:43 följande:
Åh va tråkigt! Vet hur drt känns.. jag är ung å trodde absolut att Jah skulle få ut flera ägg men fick bara 6 st å bara en klarade sig som jag ruvar på nu.. man e inte så hoppfull men som sagt man behöver bara ett <3 lycka till
Tack! <3 Ja man hoppas och tar nästan det för givet.. :/ Lycka till med ruvningen och tack för dina lyckönskningar!
segelvind skrev 2017-11-07 12:22:53 följande:
Jag håller mina tummar! Det behövs ett ägg och ni har ett ägg som ni får tillbaka imorgon <3 ETT guldägg
Åh tack så mycket! <3
ivfbebis skrev 2017-11-07 12:51:34 följande:
Håller tummarna!! Vi fick bara 2 ägg första försöket och bara 1 som klarade sig efter befruktning. Nu är vi inne på försök nr 2 och hoppas på lite bättre reslutat.
Tack!! Håller tummarna för bättre resultat för dig!
Pigall skrev 2017-11-07 13:00:22 följande:
Åh vad tråkigt att de inte hunnit mogna till sig ordentligt! Hoppas hoppas att det du får tillbaka imorgon är starkt och friskt!
Jag kommer inte veta förrän imorgon hur många (om några) som befruktats. Är så otroligt nervös! Vi går på IVF-kliniken Stockholm och de ringer bara om inget befruktats eller om tillräckligt många befruktats för att man ska våga långtidsodla. Om vi inte får samtal så blir det insättning imorgon. Håller på att förgås av oro.
Ja det var inte något man förväntat sig tyvärr :( Men men jag hopoas såklart att detta är vårar guldägg <3
Aha ok, förstår din nervousitet. Hoppas det går som de ska :)
MollyB skrev 2017-11-07 13:34:26 följande:
Vad tråkigt att höra! Jag känner verkligen med dig! Vi fick också ut relativt många ägg och hade väntat oss många fler befruktade än vad vi fick. Jag håller tummarna för att ni får tillbaka ett jättebra ägg imorgon <3
Ja det var såklart en jättebesvikelse som man gärna inte ville förbereda sig på ens..
Tack så mycket! Det hoppas vi med <3