Vi som börjar med IVF hösten 2017
guuud va man håller på att bli galen under de här två veckorna...
Nu har jag få ont i min högra äggstock någon annan som har fått det? hade äggplock för en vecka sen?
Pratade med min klinik nu. De odlade vidare på 6 ägg efter ET. Inget har klarat sig så vi får inget till frysen :( känns som om de var så dålig kvalitet så klarar sig knappast det de satte in heller :( hoppet sjönk rejält..
Började blöda idag så ruvartiden är över för mig. Har egentligen testdag först den 23 oktober men kände det på mig redan innan att det inte blev något denna gången.
Ska ringa kliniken i morgon. Har två i frysen och hoppas kunna göra en FET så snart som möjligt. Någon som vet hur länge man måste vänta?
Tung dag idag :(
Testade precis och fick ett plus fattar ingenting är typ i chock
Fick besked igår om att jag hade 7 befruktade så vi kommer att vänta till måndag med insättningen. Jag är dock osäker på om de kommer bli någon insättning. Jag tyckte ju att äggplocket gick enkelt men nu efteråt har jag haft obehag, i vissa fall ont i magen. Mest jobbigt på kvällarna att röra sig som vanligt och använda magmusklerna när man ställer sig upp eller flyttar på sig när man ligger ner. Känner mig även lite svullen och i natt vaknade jag av att jag hade ont.
Någon som har koll på hur överstimuleringar ter sig? Eller är de normalt 2 dagar efter äggplock?
Undrar om det är några här som har fått trombyl utskrivet av kliniken för att öka chanserna för att lyckas med ivf
hej!
Hoppar in här i tråden..den verkar ju fortfarande vara aktiv :)
har precis börjat spraya (idag faktiskt) med Synarel. Lite blandade känslor/upplevelse..morgon puffarna fick sådär..kändes som hälften rann ut :P
Liite bättre nu ikväll..kände dock av lite smak i halsen men men tror på det gamla ordspråket..övning ger färdighet :D
var gör ni er IVF behandling?
Vi gör vår PGD behandling på Karolinska.
Ovitrelle & 3 puffar synarela intaget igår kväll kl 23.00. I morgon måndag äggplock klockan 11.00. Hjälp mig gärna att hålla tummar och tår på gott resultat ?
Ha en fin söndag allihopa!
Då var testdagen här och det var givetvis negativt :(
Helt och fullt väntat eftersom jag nu har blött i 4 dagar. Mensen kom igång i full kraft i natt, antar att progesteronet gjort att blödningen var sparsam de första dagarna och att blödningen kom igång ordentligt när jag slutat med dem. Jag ska ringa kliniken idag och berätta testresultat och kolla med dem om/när vi kör igen. Antar att det tidigast bli i januari.
Från botten av mitt hjärta så önskar jag ALLA här inne stort lycka till och jag vill även tacka er för stöd, pepp och fina ord <3
Ni är var och en helt fantastiska som kämpar och slits mellan hopp och förtvivlan. Jag kommer säker titta till er med jämna mellanrum :) Och kommer tillbaka förhoppningsvis som ruvare igen i antingen denna tråd eller någon annan.
ta hand om er allihop! Kram!