Vi som börjar med IVF hösten 2017
Vilken tur att du tog rätt ändå!! Inte bra att de uppger fel. Känner du av det mycket nu? Jag känner av det en del faktiskt, ner mot ljumskarna också. När har du nästa VUL?
Vilken tur att du tog rätt ändå!! Inte bra att de uppger fel. Känner du av det mycket nu? Jag känner av det en del faktiskt, ner mot ljumskarna också. När har du nästa VUL?
Jag tror nog att det kommer kännas mer ju mer äggen växer och tar plats. Hoppas på att de vuxit till sig till imorgon! Måste man ha 4 eller fler för äp? Jag har mitt nästa på fredag! :)
Jag fick sänka min dos och imorgon ska jag tillbaka och föra vul hoppas att jag får mitt äp snart
Nytt vul idag visade 2 blåsor på 13 mm och flera på 10-11mm. De växer om än sakta! Så nu får jag vänta tills imorgon när RMC ringer om ny ordination. Antar att det blir dosökning och nytt vul nästa vecka!
Bra nyheter!! Grattis! :) Hur stora vill de att de ska vara innan äp? Jag hoppas att mina vuxit till sig till imorgon på vul nr 2!
Åh vad skönt att dom växer. Hur går det med alla sprutorna?
Allt såg bra ut idag! De fortsätter växa, nu runt 11-13 mm! Frågade om storlek till äggplocket och min läkare sa från 17 mm! Jag ska tillbaka på ultraljud på måndag och troligtvis äggplock på onsdag! Hade du med planerat äggplock på onsdag? :)
Vad kul att vi ligger så lika i behandlingen! :) Jag har dock inte tagit blodprov, är det mer som en extra koll utöver att äggen växer och man svarar på behandlingen? Lycka till på måndag!! Spännande att se när du får ditt äp!
Ja verkligen!! :) Ja det har det kanske! Vi kommer att göra total-frys för risk för överstimulering då jag har pcos men klinikerna har säkert olika metoder :)
Totalfrys har varit bestämt från början då jag har många ägg och relativt hög risk för överstimulering. Det var lite tråkigt när vi fick det beskedet men bättre att ta det säkra före det osäkra så det känns ändå bra!! Hur ska ni göra? :)