Vi som börjar med IVF hösten 2017
Åh, tack för din omtanke! <3 Även om jag har vänner i omgivningen som lyssnar och försöker stötta, så tror jag bara att det är vi som går igenom det här som förstår vilken jävla berg- och dalbana det är.
Är du igång med ditt första försök eller var i processen är du? Jag hoppas verkligen att det går vägen för oss alla här inne, förr eller senare. Då, kommer det som du säger vara värt allt man har gått igenom.
Ville bara säga att det besked du fick idag går rakt in i hjärtat. När en som oss är inne i detta känns alla negativa besked, alla besvikelser, alla besked om "bara liiite mer väntan" som att hela världen rasar samman tycker iaf jag. Som du skriver kan det ju vara så att du får ett finare besked imorgon, och att det då känns på ett annat sätt. Jag hoppas verkligen verkligen det. Men vill skicka all värme och omtanke till dig utifrån det du fick höra idag när du kom dit med hopp. Du är inte ensam! Kanske kommer vi ut på andra sidan med det vi så innerligt önskar, även om vägen dit kan göra så fruktansvärt ont. Kram