Vi som börjar med IVF hösten 2017
Jaha okej, hoppas det ser bra ut då :)
Det gick jättebra att ta första sprutan igår, kändes knappt. Så jag hoppas att det fortsätter så smidigt :)
Jaha okej, hoppas det ser bra ut då :)
Det gick jättebra att ta första sprutan igår, kändes knappt. Så jag hoppas att det fortsätter så smidigt :)
Insättning imorgon kl 13 om allt går som det ska. Är så nervös att det inte ska bli nåt. Att de ringer å säger att inget ägg blev bra.. idag borde dom ju iallafall sett om de blivit befruktade!
Hm nä jag vet faktiskt inte vem det blir..
tack :)
Lycka till å hoppas att embryot klarar upptiningen :) hade du många i frysen?
Ja man vill ju så gärna att det äntligen ska gå vägen :) Kan tänka mig det, haha ja man blir väl van fort. Har ni barn sen innan?
Åh va härligt :) är det blastocyster?
Nä vet ingenting just nu.. är bara livrädd att jag ska få samtal idag om att inget blev bra :/
Lika för oss :)
Idag fick jag en blödning på rd 13. Ska ta ett gravtest imorgon för säkerhets skull. Nya tag i december med det enda ägget vi fick till frysen!
Undrar om det är någon här som har tar D-vitamin för att öka chanserna att lyckas under ivf? Dagliga intaget av D-vitamin som t.ex. apoteket rekommenderar är ca600 -800 IE mikrogram för en vuxen. Men har läst på flera ställen samt fått rekommendation av en hompot att vi behöver mycket mer ca 2000 - 4000 IE.
Någon som äter extra kosttillskott med D-vitamin?
Kan man köpa det receptfritt elleer är det receptbelagd? Jag äter såna här multivitamin mineraler 2 tabletter om dan..
Jag har börjat öka min dos sedan en tid tillbaka, så jag landar runt 3000 IE per dag nu. Men tycker det är konstigt att min klinik inte har nämnt något om detta utan fått till mig det på annat håll. Jag hoppas det kommer ge resultat.