Anonym (Rädd) skrev 2017-07-28 10:16:52 följande:
Ja jag har läst det nu , men blir ändå orolig . Och undrar väl kanske lite om dom här blödningarna ser ut att vara ofarliga eller om det är så här det brukar bli vid missfall. Kanske är svårt att avgöra , men är så orolig så greppar väl lite efter halmstrån.
Har läst att det är normalt, att dels få en liten blödning i den veckan man egentligen skulle haft mens men också att man kan få små blödningar för att slemhinnorna är sköra.
Tycker knappt att det ser ut som blod dessutom, mer som en flytning med yttepytte-lite blod.
Jag är inte helt hundra men jag tror att jag fick ett missfall för ett par månader sen, utan att veta att jag va gravid ens. Vaknade på morgonen med kraftiga smärtor (har inte längre mensvärk) gjorde ont och jag låg och skrek och vred mig i någon timme/timmar. Fick sedan en ordentlig blödning och senare på dagen kom det ut något som liknade en lång, hård skinnbit(?!) blödde i ca 3 dagar efter och sen inget mer.
Det jag vill komma fram till är att jag inte tror att det är någon fara för din bebis i magen :)