Psykisk misshandel
Så tämligen alla som läser din ts skulle nog komma på tanken att han är en psykopat.
Men skulle han verkligen vara någon psykopat, hade den attityden visat sig redan innan ni fått något barn.
Så tämligen alla som läser din ts skulle nog komma på tanken att han är en psykopat.
Men skulle han verkligen vara någon psykopat, hade den attityden visat sig redan innan ni fått något barn.
Kära marskvinna: De kommentaren som han har vräkt ur sig där, hade för mig varit slutstrecket för relationen. När jag var yngre trodde jag också att man kunde komma över sådant, att man kan fortsätta på något sätt. Men hur ska man ha en bra relation igen med en man som säger till en att man är mindre värd än hunden? Det går bara inte.
Dessutom brukar folk inte sluta med psykisk misshandel - de hittar bara på "mer acceptabla sätt". Det gjorde mitt ex. Han var mer försiktig, undvek svordomar och hot och var mer nedlåtande och siktade på känsliga saker istället. Han bara hade en aggression inom sig som han behövde ta ut på andra. Och på något sätt kommer det ut. Så, jag skulle rekommendera dig att lämna honom.