• 8airam8

Hur mycket toalettpapper använder du? (kvinnor)

Två saker som jag önskar för allas vårt bästa:

1) ingen använder plumspapper

2) ingen låter vattnet rinna ur kranen utan att det kommer till nytta

Och mitt svar till TS: beror ju helt och hållet på om det är kiss eller bajs som torkas.

• 8airam8
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-30 04:33:52 följande:

Det är svårt att låta allt vatten komma till nytta. Oftast tar det ett tag för vattnet att bli varmt och man tvättar ju inte händerna i kallt vatten så jag brukar låta kranen stå på medan jag är på toa. Vilket iofs tar max 1-2 min men ändå. Då hinner vattnet bli varmt. Sätter jag på det efteråt får jag stå och vänta typ 45 sek och det ids jag inte för bara någon minut vatten...

Jodå, det går fint att tvätta händerna i kallt vatten. Och om inte, så kan man blöta ned dem innan tvålen med kallt vatten.

Jag förstår är jordens resurser tar slut när folk till exempel låter vattnet rinna såhär. Det är oförskämt och slösaktigt och så illa att jag knappt tror att det är sant! Är det okej att hälla tio-tolv liter rent dricksvatten rakt ut i avloppet för att ha det varmt och gott om händerna??? Fy fan.
  • 8airam8
    Anonym (Fanny) skrev 2017-07-30 22:30:57 följande:

Om man inte "får" använda plumspapper, då blir ju hela baken blöt när det stänker upp i ändan på en. Äckligt!

Okeeej. Jag tror att din toastol är felkonstruerad eller att du har otur när du bajsar.
  • 8airam8
    Anonym (Grodan) skrev 2017-07-30 23:08:27 följande:

Plumspapper använder jag endast för att minska på ljudet.

Jag vill inte att det hörs vad jag gör på toaletten.

Folk vet vad folk gör på toaletten :)
Svar på tråden Hur mycket toalettpapper använder du? (kvinnor)