• Anonym (SCB)

    Suger du efter att kuken varit inne i din fitta?

    Suger du kuk direkt efter att den varit inne i din fitta?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suger du efter att kuken varit inne i din fitta?
  • Anonym (Jossan)

    Alltså va, ja, såklart? Hans kuk har ju varit inne i MIG? Suger nästan alltid av honom när vi byter ställning eller som avslutning.

  • Gggs
    Anonym (Jossan) skrev 2017-08-03 23:13:08 följande:

    Alltså va, ja, såklart? Hans kuk har ju varit inne i MIG? Suger nästan alltid av honom när vi byter ställning eller som avslutning.


    Skönt mellanspel:p
  • Mannschaft

    Är förvisso kille men ställer mig frågande till varför inte och vem som har frånvaron att i stunden tänka på det, om man nu inte av någon anledning är emot det vill säga.


    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Anonym (BrittaBerit)

    Jag vill inte ha mina fittsafter i munnen, äckligt helt enkelt. Gillar inte att suga så mycket heller om jag ska vara ärlig och hatar att bli slickad, blä!

  • Anonym (Hjärta Jossan)
    Anonym (Jossan) skrev 2017-08-03 23:13:08 följande:

    Alltså va, ja, såklart? Hans kuk har ju varit inne i MIG? Suger nästan alltid av honom när vi byter ställning eller som avslutning.


    Från mig till dig; Mi piaci.
  • Anonym (Swingersfrun)

    Absolut! Annars skulle det bli tråkigt, särskilt när vi träffar andra då skiftar vi ju både ställningar och partners

  • Anonym (syrlig)

    Ja, jag tycker inte jag smakar illa så då är väl inte det något problem?

  • Anonym (Elli)

    Nej, verkligen inte. Kommer aldrig suga av nån kille någonsin, äckligt oavsett om han varit inne i mig eller ej.

  • razzmatazz

    Som många redan sagt; förstår VERKLIGEN inte vad man skulle kunna ha för problem med det.. Förutsatt att man inte ogillar själva sugandet i sig, vill säga.

    På samma sätt hade jag reagerat starkt och funnit det extremt avtändande om mannen inte velat slicka mig efter att han sprutat i mig. Om man är rädd för kladd och kroppsvätskor kan man, i min värld, lika gärna strunta i att ha sex..

Svar på tråden Suger du efter att kuken varit inne i din fitta?