Glitterlim skrev 2017-08-03 15:28:05 följande:
Är i v 5+2 (enligt Natural Cycles) eller 5+3 enligt mig själv. Gjorde ett digitalt test som visar "Gravid 2-3", vilket ju då inte stämmer, testet borde visa 3+ idag. Testade med morgonurin. Har haft flera missfall innan och då har det inte slagit om från 2-3 så nu har jag sån jäkla ångest, usch. Bröt upp testet, hur starkt ska det liksom vara för att det ska slå om till 3+?
Jag hade en egen liknande tråd när jag plussade i våras, kommer aldrig ta ett clearblue digitalt med vecko indikator igen i mitt liv! Jag hade alla "fel" man kan ha, plussade sent (flera dagar efter bim och svagt) dålig ökning, veckoindikatorn visade fel veckor OCH jag fick små blödningar. Nu har jag en liten pojke som sparkar i min mage
Allt är individuellt, normala hcg värden för olika veckor har ett STORT spann, titta på
www.bastpatest.se/blogg/nivaer-av-hormonet-hch-hos-gravida-kvinnor.html Så ser du att försöka hitta nåt medeltal där som passar alla är ju näst intill omöjligt... Finns inga garantier med starka test eller svaga, jag håller alla tummar och tår att det går bra för dig