• Rebecka98

    Jag behöver råd!

    Hej allihopa! Jag är 46 dagar i min menscykel nu och skulle fått min mens (enligt den app jag har) för 17 dagar sen. Jag fick ett tidigt missfall för 2 månader sen ungefär så därav vet jag inte om mensen kanske fördröjer pga det.

    Jag behöver lite råd helt enkelt. Kan jag vara gravid igen? På så kort tid? Vi har haft väldigt mycket oskyddat sex senaste månaden (han har kommit i mej varje gång) och jag har ont i min rygg till o från (mest korsryggen), ont i mina bröstvårtor och min sambo påstår att mina vårtgårdar har mörknats.

    Jag fick även kväljningar häromdagen på natten men jag spydde inte, bara slem.

    När ska jag göra ett gravtest? Och vilket märke på testet är bäst?

    Tacksam för alla svar!

  • Svar på tråden Jag behöver råd!
  • DrömlivetiHD

    Gud Ja! Bara att testa! Ta Clear Blue som visar vilken vecka du är i :) De digitala testerna verkar vara bäst :) Lycka till!

  • Stellan11

    Jag har haft två missfall och båda gångerna har jag blivit gravid månaden efter igen, så absolut kan du vara de :)

  • LukasVincent

    Jag fick ett MF i augusti förra året. Blev i september gravid igen och har nu en underbar frisk liten tjej.

    Det som är så galet jobbigt tycker jag är väntan.. Men du kan helt klart bli/vara gravid så tätt efter. Om du är som jag - jätteivrig, så köp något ClearBlue och ett gäng billigare tester på nätet ????

    Det där med att tolka syntom är ju lurigt. Ut och shoppa tester och lycka till!

Svar på tråden Jag behöver råd!