Bli gravid 2017-2018?????
Har två fina barn på 6 och 4 år men nu vill vi så gärna få ett tredje barn????
Vill någon vara med och så kan vi peppa varandra?
Har två fina barn på 6 och 4 år men nu vill vi så gärna få ett tredje barn????
Vill någon vara med och så kan vi peppa varandra?
Jag hoppar in här med :)
Har två barn på 8 och 6 år. Nu skriker dom efter ett syskon, och vi har försökt 2 gånger nu men inte lyckats än trots samlag nästan varje dag.
Fy men ack den som ger sig. Har BIM -2 och i förgår kom det lite rosa flytningar. Idag kom det mer men rött med brunaktigt skit i hahaha ursäkta detaljerna. Så nu tror jag att mensen är på G igen helvettes jävla skit :/
Lycka till alla som fösöker :)
Nu är tiden bokad för och ta bort spiralen :) på fredag morgon
Har även ägglossning den 28/8 men sån tur har vi nog inte
ÄL +2 och fortfarande molvärk i magen o idag kom d vitaktiga flytningar....hmmm
Har haft en konstig smak i munnen i 2 dagar ni. Igår smakade kaffet tvättmedel och idag smakade det bara skumt (älskar kaffe) kan inte tugga tuggummi gör det är en konstig bismak, har även känt mig trött och lite små skum. Borde inte ha bim på flera dagar och äl test ger utslag förhöjd fertilitet, fattat inget!
Hejsan :) Är med i lite andra trådar men hoppar gärna in här också om de är okej. Roligt och följa flera :)
Vi planerar att skaffa barn nr 3. Har en dotter på 4 år och en son på 1,5 år. Tanken är att vi skall börja försöka i november :) Har just nu en spiral som skall tas ut på fredag :) Så spännande. Men som sagt dröjer de några månader tills vi skall försöka. Men ville ta ut spiralen lite innan så jag kan se hur kroppen beter sig. Har precis haft mensen och den kom några dagar tidigare men gjorde inget denna gången :) Skall bli spännande och se hur kroppen kommer bete sig.
Längtar som bara den men känns lite nervöst och läskigt också. :)
Nu är spiral ute och nu håller vi våra tummar att ingen lingonveckan inte kommer om 2.5 vecka :)
Lycka till alla :)
Skrev 22/8 att jag hade konstig smak i munnen och det kommer mer och mer symtom hela tiden!
Dålig i magen
Svullen och gasig
Ömma bröstvårtor
Sved till på sidan av bröstet i bröstkörtlarna
Svagt illamående efter jag ätit
Humörsvängningar
Flytningar (vita)
Sjuka svettningar när jag ansträngt mig lite, det verkligen rinner svett! (hade samma min första grav)
Så otroligt trött, sover mitt på dagen som jag aldrig gör annars.
Vet inte när min bim är då jag inte haft mens när jag haft preventivmedel, har testat cb early men inget streck. Ägglossnings test visar inget.
Här känts som precis innan mens i över 1 vecka nu...
Någon mer sömn upplevt samma ?
Jag mår alltid "som vanligt" annars men nu spökar kroppen med mig
Ringde till fertilitetsenheten i fredags för lite rådfrågning om mina kemiska graviditeter. Vi har ju varit hos dem för 5 år sedan och gjorde utredning, men blev gravida efter äggledarspolningen. Nu har vi visserligen bara försökt i 8 månader, men det känns som något är fel. Hon jag pratade med sa att om man inte testar innan BIM, så vet man kanske inte ens om att det skulle blivit en kemisk graviditet eller liknande. Men hon skulle ändå skicka oss papper för hälsodeklaration och då ville hon att vi skriver med allt sånt här, så skulle de göra en bedömning om vi kan få hjälp tidigare eller om vi får vänta tills det gått minst 1 år.. Känner mig inte direkt hoppfull om att vi kommer få komma dit tidigare, så vi lär väl få kämpa på ett par månader till och åtminstone hoppas slippa fler kemiska..
Är lite fundersam här. Tog ju ut min spiral i fredags och hade då lite ont i magen och blödde lite men gick över så ingenting på lördag. Men idag har jag (ursäkta informationen) haft lite typ blodblandade flyttningar eller ja någon flyttning med lite blodstrimma i. Funderar på om de är pga att jag tagit spiralen eller om de är för jag snart skall ha min ägglossning. Frågan är ju om kroppen rubbats något. För enligt en app jag använder så säger den att jag skall ha äl på onsdag och enligt mina egna räkningar skall jag ha på torsdag. Men frågan är ju om de stämmer. Har bara typ 1-2 gånger innan i hela mitt liv haft som en liten blödning vid min ägglossning så. Någon som har någon tanke eller erfarenhet kring detta? Vad tror ni? Lite orolig att kroppen kommer vara helt i obalans nu efter uttaget av spiralen. Vet inte varför men bara en känsla,som är skit jobbig!! :( Blivit så känslig med. Känner ledsen men vet inte alls varför men kan lika snabbt nästan bli sur,irriterad och grinig. Suck...