• Loigios

VIKTIGT! Sexuella övergrepp mot barn (enkätundersökning) NY

Eftersom du hela tiden ändrar svarsalternativen så faller ju hela din s.k enkät eftersom förutsättningarna ändras hela tiden. Sen har jag läst igenom hela din förra tråd och undrar vilka negativa kommentarer du fått.

Det är ingen som har påstått att du ska uppge all info om dig. Men lärosäte,frågeställning samt tes är inte orimligt att efterfråga. Jag är helt övertygad om att på något sjukt sätt söker du material till dina sexuella fantasier. No more, No less

• Loigios
    Fridiii skrev 2017-08-08 18:51:19 följande:

Nuvarande länk är uppdaterad med korrekta svarsalternativ. Tråkigt att du tror att jag inte är seriös i min undersökning. Jag kan inte annat säga än att jag är seriös, men jag anser att jag inte vill uppge information här om vem jag är då jag inte vill bli kontaktad av okända människor. 

Jag tackar för er konstruktiva kritik och önskar att fler vill delta i undersökningen. 

Att uppge lärosäte och syfte avslöjar inget om dig som person. Att du desutom hävdar att din förra tråd var full av negativa kommentarer, som i själva verket var konstruktiv kritik gör också att du framstår som oseriös och osmaklig i din frågeställning. Du kan påstå att du är seriös tills du får blåsor på fingrarna men jag hävdar att du inte är det. Kan du ens försöka förklara varför folk skulle trakassera dig om du gör en SERIÖS(!!!) forskning? Nä du, att du påstår att du är seriös är en ren lögn
  • Loigios
    Fridiii skrev 2017-08-08 19:27:12 följande:

Syftet med studien är att belysa ämnet kring sexualbrott mot barn, hur pass stort problemet är i samhället, att försöka inringa om problemet beror på att man är rädd att tala om att man är utsatt för övergrepp, om det är belagt med skam och skuld. Samt att belysa vad man faktiskt gör (idag åtminstone) för att hjälpa utsatta barn både inom polis och andra samhällsorgan. Läser vid högskolan i Kristianstad. 

Och att man blir trakasserad och förföljd är väl inget som är helt omöjligt via sajter som denna. Så tyvärr är väl inte den här sidan mer seriös än andra. Det är inget jag vill bli, men att uppge mitt fullständiga namn skulle innebära en risk att bli det. Även om ni möjligtvis tycker det låter konstigt så anser jag att det inte vore helt orimligt. Varför? Ja det får ni nog fråga dem som blir utsatta för det.

Bra, då tar jag och slår en pling till en vän som jobbar just på Hkr så är det lätt kollat om du ljuger eller inte
Svar på tråden VIKTIGT! Sexuella övergrepp mot barn (enkätundersökning) NY