• Anonym (one night stands)

Fråga till kvinnor, ang ONS och tillfälligt sex...!

Brukar ni eller har haft sådana av egen fri vilja eller har det blivit så pga att killar t ex inte velat träffas igen efter sexet. Och ni hellre hade velat ha en fortsatt relation med personen och inte hade något val i frågan?

• Svar på tråden Fråga till kvinnor, ang ONS och tillfälligt sex...!
  • Anonym (Sally)

Ons och tillfälligt sex har jag mer än gärna av fri vilja. Helt enkelt för att JAG inte alltid vill ha fast förhållande.

Kravlöst sex baserat på bara attraktion är befriande.

• Jonte71
    Anonym (Sally) skrev 2017-08-08 19:44:18 följande:

Ons och tillfälligt sex har jag mer än gärna av fri vilja. Helt enkelt för att JAG inte alltid vill ha fast förhållande.

Kravlöst sex baserat på bara attraktion är befriande.

Skål
  • Anonym (Hur vanligt?)

Hur vanligt är det med tjejer som har spontan sex?

• Anonym (Hur vanligt?)

Hur vanligt är det med tjejer som har spontan sex?

• Anonym (Nope)

Jag har aldrig haft det, helt enkelt eftersom jag inte vill ha det på det viset. Skulle jag ha det så skulle det vara för att killen inte ville fortsätta träffas efteråt, för själv har jag väldigt svårt att tänka mig att jag skulle kunna ha bra sex med någon som jag inte har en connection med. Därför har ONS aldrig varit aktuella för mig. Killen jag förlorade oskulden med låg jag dock bara med en gång. Vi var bra och nära vänner. Det var ungefär då jag bestämde mig för att jag inte ville fortsätta min sexuella bana med casual sex.

• Anonym (Hur vanligt?)
    Anonym (Nope) skrev 2017-08-12 02:41:55 följande:

Jag har aldrig haft det, helt enkelt eftersom jag inte vill ha det på det viset. Skulle jag ha det så skulle det vara för att killen inte ville fortsätta träffas efteråt, för själv har jag väldigt svårt att tänka mig att jag skulle kunna ha bra sex med någon som jag inte har en connection med. Därför har ONS aldrig varit aktuella för mig. Killen jag förlorade oskulden med låg jag dock bara med en gång. Vi var bra och nära vänner. Det var ungefär då jag bestämde mig för att jag inte ville fortsätta min sexuella bana med casual sex.

Tänker Majoriteten så?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Hur vanligt?) skrev 2017-08-12 02:49:00 följande:
    Tänker Majoriteten så?
    Det har jag ingen aning om.
  • Anonym (Tjej)

Är dem dåliga i sängen så vill jag inte ses igen.

• Chjcvb

Sorry killar, det är väl bara att inse att alla tjejer är olika. Jag har själv inte haft många ons eftersom jag inte vågat. Lite nyfiken är jag, men sen är jag så rädd att killen inte ska gilla min kropp att jag bara vågar visa mig naken i förhållanden.

Men jag har tjejkompisar som gärna testar ons och gillar det.

Vissa gillar att träna, andra tycker det är jobbigt, vissa spelar dataspel, andra finner det tråkigt. Tjejer är individer och det finns inte ett svar på frågan.

• MammAmma

Tvärtom, det är alltid jag som inte vill ses igen. Anledningarna kan vara många. Jag är alltid öppen innan för att eventuellt fortsätta träffas, antingen som kk's eller för att dejta, men upptäcker jag efter första gången att vi inte klickar (vilket plan det än må vara på) eller att killen är usel i sängen, så vill jag självklart inte fortsätta öda tid på snubben.

Svar på tråden Fråga till kvinnor, ang ONS och tillfälligt sex...!