• Anonym (Humiliated)

Känner mig helt värdelös efter sambon föreslog öppet förhållande

Hej

Min sambo sedan 5 år sedan tog i helgen upp att hon vill ha ett öppet förhållande.. Jag är verklgen ingen som vill ha en sådan relation vilket jag berättade och efter ett långt samtal där jag ville veta hur hon tänkte och vad det var som gjorde att hon ville vara med andra utöver mig? Såklart så ville hon inte berätta direkt men efter ett tag så fick jag ut henne att det var en del pga storleken på min mandom. Jag är inte så värst utrustad och det är något som jag mått oerhört dåligt över vid tidigare tillfällen, hade tom självmordstankar ett tag men dessa tankar försvann när jag träffade min sambo, jag kände att jag träffade kvinnan i mitt liv och att jag faktiskt räckte till - vilket hon själv påpekade ofta. Men nu.. ja vad ska man säga, jag har fått en stor klump i magen, samms klump som jag hade under dessa år där jag mådde som sämst. Fan fan fan!! Känner mig så patetisk, fruktansvärt omanlig och förnedrad.. Öppet förhållande finns inte på världskartan för min del, är verkligen inte den sortens person och samtidigt så skulle det kännas sä fruktansvärt förnedrande att veta sambon blir tillfredsställd av ngn annan än mig själv. Tårarna är verkligen inte långt borta när jag skriver detta och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till!! Livet suger verkligen ibland.

• Svar på tråden Känner mig helt värdelös efter sambon föreslog öppet förhållande
  • Anonym (Gör slut)

Gör slut. Hon vill knulla med andra män behöver jag säga mer?

• Anonym (Humiliated)

Ville väl mest skriva av mig lite.. suck..

• Anonym (Stackare)

Tycker verkligen synd om dig... usch :( Du vet bäst själv vad du ska göra, men ärligt talat hade jag lämnat henne. Känner mig arg på henne och jag känner inte henne ens.

• Anonym (Humiliated)
    Anonym (Gör slut) skrev 2017-08-09 22:38:56 följande:

Gör slut. Hon vill knulla med andra män behöver jag säga mer?

Jo jag vet, det är definitivt vad jag kommer göra. Men att kvinnan jag älskar över allt annat kommer efter 5 år och klagar över att man har för liten kuk är inget man vill höra direkt.. Speciellt inte när man mått så dåligt över det tidigare.
  • Anonym (Blä)

Vad är det för dum tjej som riskerar sitt förhållande och sin älskade man för k*k?! Ärligt TS - är hon nåt att hänga i julgran om det är hennes nivå ...???

• Anonym (.)

Lider med dig. Måste vara riktigt tufft för dig.

Jag hade aldrig gått med på öppet förhållande under de omständigheterna.

• Anonym (M)

Vill bara säga att det finns tjejer som föredrar dom som är mindre utrustade. Jag gillar inte alls stora kukar. Tycker det gör ont när dom kommer emot livmodertappen och spänner mej för det under samlaget. Med en mindre variant behöver jag inte oroa mej för det och kan hänge mej till 100%. Jag är säkert inte ensam. Förlåt att jag gick off topic ville bara att du ska veta att hos vissa tjejer är det mmdin storlek på paketet som är bäst och sexigast.

• Anonym (Kvinna)

Om kukstorleken verkligen är anledningen (och inte en förevändning) så är din fru en riktig skit.

Min nuvarande har den minsta kuk jag sett. Typ 10-11 cm. Jag kommer nästan varje gång. Min förra hade ca 18. Orgasm med honom var undantag. Gissa vad jag föredrar...?

Jag har nog aldrig hört om en kvinna som klagar på längd. Är du säker på att det inte är nåt annat som ligger till grund för detta?

• DeathByPickles

Vilket otroligt dåligt omdöme från din partner, TS! 

Missnöjd med sexlivet kan man naturligtvis vara, det händer ju, och nyfiken på ett öppet förhållande också....men hennes sätt att närma sig frågan verkar varit helt förkastligt. 
    Har ni pratat med varandra efter det här? Är hon medveten om hur otroligt plump hon var och hur hon har sårat dig? 

Jisses liksom, det finns ju andra sätt att 'fylla upp' om partnern rent fysiskt inte når dit man vill. Kan vara lika kul!

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Gör slut)
    Anonym (Humiliated) skrev 2017-08-09 22:42:28 följande:
    Jo jag vet, det är definitivt vad jag kommer göra. Men att kvinnan jag älskar över allt annat kommer efter 5 år och klagar över att man har för liten kuk är inget man vill höra direkt.. Speciellt inte när man mått så dåligt över det tidigare.
    Nej jag förstår att du är väldigt ledsen. Kan ni inte skaffa en dildo?
Svar på tråden Känner mig helt värdelös efter sambon föreslog öppet förhållande