Känner mig helt värdelös efter sambon föreslog öppet förhållande
Hej
Min sambo sedan 5 år sedan tog i helgen upp att hon vill ha ett öppet förhållande.. Jag är verklgen ingen som vill ha en sådan relation vilket jag berättade och efter ett långt samtal där jag ville veta hur hon tänkte och vad det var som gjorde att hon ville vara med andra utöver mig? Såklart så ville hon inte berätta direkt men efter ett tag så fick jag ut henne att det var en del pga storleken på min mandom. Jag är inte så värst utrustad och det är något som jag mått oerhört dåligt över vid tidigare tillfällen, hade tom självmordstankar ett tag men dessa tankar försvann när jag träffade min sambo, jag kände att jag träffade kvinnan i mitt liv och att jag faktiskt räckte till - vilket hon själv påpekade ofta. Men nu.. ja vad ska man säga, jag har fått en stor klump i magen, samms klump som jag hade under dessa år där jag mådde som sämst. Fan fan fan!! Känner mig så patetisk, fruktansvärt omanlig och förnedrad.. Öppet förhållande finns inte på världskartan för min del, är verkligen inte den sortens person och samtidigt så skulle det kännas sä fruktansvärt förnedrande att veta sambon blir tillfredsställd av ngn annan än mig själv. Tårarna är verkligen inte långt borta när jag skriver detta och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till!! Livet suger verkligen ibland.