Anonym (elena) skrev 2017-08-11 19:44:20 följande:
Jag är en kvinna 45 + som dejtar på nätet men tycker det verkar vara omöjligt att hitta an "normal" man.
En del är bara ute efter sex, man får ta bort deras händer från min kropp hela tiden. Vill att jag tar på dom mm. Jag är alltså inte med på en sexsajt utan mötesplatsen.
En del är knäppa på andra sätt, vill att man ska flytta ihop direkt. Säger konstiga saker. Gör konstiga saker.
Ytterligare en del är jättegulliga men tyvärr klickar det inte.
En del kanske jag fallit för och då har inte dom fallit för mej.
Har dejtar runt 50 på 3 år nu och börjar bli trött på det här. Kan tillägga att jag inte har haft sex med någon av dom. Det har handlat om promenader, fika eller middagar.
Ni som har träffat er kärlek på nätet. Hur sjutton bär man sej åt?????
50 st på 3 år...herre min gud vad du legat i! Och inte en enda som klickat åt båda hållen..tragiskt, fy helvete! Har legat i ungefär lika länge men bara upp i 12-13 varav jag haft sex med 5 st och varit kk med några av dem och ett längre på ett år med en . Men ingen kärlek eller totalklick här heller, mest bara sexuellt där det har gnistrat ordentligt och varit hett med vissa. Men har nog inte sökt seriöst själv och gett skumma signaler.
Vafd har du angett i din profil? Har du specificerat att du söker seriöst och absolut inte bara tillfälligt sex? Sånt är viktigt för att sortera bort tidstjuvarna och kåtbockarna. Att det finns massa knasiga människor på nätet är verkligen inget nytt och kan vara svårt att avgöra men skriva ett bra tag innan träff och prata i telefon och sålla där. Är det något att ha ger man varandra tid occh är nyfiken och vil bygga upp något innan man ses så det finns något att ta på.
Men det är tufft för kvinnor efter 35-40 på dejtingmarknaden. de flesta vill ha yngre eller knulla milfs och de är långt under 30;)