Anonym (elena) skrev 2017-08-11 19:44:20 följande:
Jag är en kvinna 45 + som dejtar på nätet men tycker det verkar vara omöjligt att hitta an "normal" man.
En del är bara ute efter sex, man får ta bort deras händer från min kropp hela tiden. Vill att jag tar på dom mm. Jag är alltså inte med på en sexsajt utan mötesplatsen.
En del är knäppa på andra sätt, vill att man ska flytta ihop direkt. Säger konstiga saker. Gör konstiga saker.
Ytterligare en del är jättegulliga men tyvärr klickar det inte.
En del kanske jag fallit för och då har inte dom fallit för mej.
Har dejtar runt 50 på 3 år nu och börjar bli trött på det här. Kan tillägga att jag inte har haft sex med någon av dom. Det har handlat om promenader, fika eller middagar.
Ni som har träffat er kärlek på nätet. Hur sjutton bär man sej åt?????
Tyvärr får du nog titta i spegeln precis som en annan får göra varför det är så svårt.
Om du träffat 50 pers och alla är fel, så får du nog fundera på vad DU gör fel. Vad har du för krav? Vad förväntar du dig?
Om du hinner starta upp och avsluta 50 relationer på 3 år så låter det som du avslutar så fort det är något som inte passar in i din perfekta bild.
Har lite av samma problem själv, är 40 de senaste 10 åren har alla mina förhållanden varit kortare historier 3-6 månader, där jag sedan avslutat de för att det kännandes inte helt rätt.
Samtidigt som jag blivit mer och mer bekväm i mitt liv. Jag ville inte bryta på min bekväma vardag om personen jag träffade inte var helt rätt, vilket gjorde att personen jag dumpade då jag var 40 förmodligen hade klarat "testet" om jag träffat henne då jag var 32.