• Anonym (elena)

Hur träffar man en vettig man på nätet??

Jag är en kvinna 45 + som dejtar på nätet men tycker det verkar vara omöjligt att hitta an "normal" man.

En del är bara ute efter sex, man får ta bort deras händer från min kropp hela tiden. Vill att jag tar på dom mm. Jag är alltså inte med på en sexsajt utan mötesplatsen.

En del är knäppa på andra sätt, vill att man ska flytta ihop direkt. Säger konstiga saker. Gör konstiga saker.

Ytterligare en del är jättegulliga men tyvärr klickar det inte.

En del kanske jag fallit för och då har inte dom fallit för mej.

Har dejtar runt 50 på 3 år nu och börjar bli trött på det här. Kan tillägga att jag inte har haft sex med någon av dom. Det har handlat om promenader, fika eller middagar.

Ni som har träffat er kärlek på nätet. Hur sjutton bär man sej åt?????
  • Svar på tråden Hur träffar man en vettig man på nätet??
  • Anonym (Date ?)

Var bor du ?

Är själv 44 , bor i Gbg. ????

Date med en vettig kvinna är lika svårt eller kanske ännu svårare

• Smecker
    Anonym (Linda) skrev 2017-08-13 07:56:24 följande:

På Wordfeud spelet hittar man de bästa männen

Och de sämsta kvinnorna. Helvete vad usla många kvinnor är på att ragga. Och spela.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Linda)

Wordfeud är det bästa stället att hitta en vettig person på

• Anonym (...)
    Anonym (Linda) skrev 2017-08-13 11:47:22 följande:

Wordfeud är det bästa stället att hitta en vettig person på

Varför?
  • Anonym (......)
    Anonym (elena) skrev 2017-08-11 19:44:20 följande:
    Jag är en kvinna 45 + som dejtar på nätet men tycker det verkar vara omöjligt att hitta an "normal" man.

En del är bara ute efter sex, man får ta bort deras händer från min kropp hela tiden. Vill att jag tar på dom mm. Jag är alltså inte med på en sexsajt utan mötesplatsen.

En del är knäppa på andra sätt, vill att man ska flytta ihop direkt. Säger konstiga saker. Gör konstiga saker.

Ytterligare en del är jättegulliga men tyvärr klickar det inte.

En del kanske jag fallit för och då har inte dom fallit för mej.

Har dejtar runt 50 på 3 år nu och börjar bli trött på det här. Kan tillägga att jag inte har haft sex med någon av dom. Det har handlat om promenader, fika eller middagar.

Ni som har träffat er kärlek på nätet. Hur sjutton bär man sej åt?????
    Tyvärr får du nog titta i spegeln precis som en annan får göra varför det är så svårt.

Om du träffat 50 pers och alla är fel, så får du nog fundera på vad DU gör fel. Vad har du för krav? Vad förväntar du dig?

Om du hinner starta upp och avsluta 50 relationer på 3 år så låter det som du avslutar så fort det är något som inte passar in i din perfekta bild. 

Har lite av samma problem själv, är 40 de senaste 10 åren har alla mina förhållanden varit kortare historier 3-6 månader, där jag sedan avslutat de för att det kännandes inte helt rätt.

Samtidigt som jag blivit mer och mer bekväm i mitt liv. Jag ville inte bryta på min bekväma vardag om personen jag träffade inte var helt rätt, vilket gjorde att personen jag dumpade då jag var 40 förmodligen hade klarat "testet" om jag träffat henne då jag var 32.

• Anonym (elena)
    Anonym (......) skrev 2017-08-13 13:05:36 följande:
    Tyvärr får du nog titta i spegeln precis som en annan får göra varför det är så svårt.

Om du träffat 50 pers och alla är fel, så får du nog fundera på vad DU gör fel. Vad har du för krav? Vad förväntar du dig?

Om du hinner starta upp och avsluta 50 relationer på 3 år så låter det som du avslutar så fort det är något som inte passar in i din perfekta bild. 

Har lite av samma problem själv, är 40 de senaste 10 åren har alla mina förhållanden varit kortare historier 3-6 månader, där jag sedan avslutat de för att det kännandes inte helt rätt.

Samtidigt som jag blivit mer och mer bekväm i mitt liv. Jag ville inte bryta på min bekväma vardag om personen jag träffade inte var helt rätt, vilket gjorde att personen jag dumpade då jag var 40 förmodligen hade klarat "testet" om jag träffat henne då jag var 32.
    Jag skrev INTE att jag haft 50 relationer på 3 år. Jag har dejtat ungefär 50 män på 3 år. Och med det menar jag en promenad, fika eller middag, alltså inget förhållande/sex utan dejter på några timmar.
    Säger inte att alla har varit fel, har varit intresserad av några men tyvärr har intresset inte varit ömsesidigt!
    Har inga höga krav, vill bara att det ska kännas rätt för både honom och mej och det har det tyvärr inte gjort.
  • Anonym (A)

Några vettiga män av dessa 50 måste du har träffat på. Du måste ge killarna en chans att träffa dig samt dig själv en chans att lära känna killarna.
    Våga möta dem igen och inte bara en gång över en fika.

Själv så har jag varit på Mötesplatsen sedan 2001 och endast fått träffa fem sex tjejer. Dessa tjejer fick jag bara träffa en enda gång över en fika och en promenad.
    Det är hur svårt som helst att ens få kontakt med tjejer på nätet och i verkliga livet är det än svårare.
    Utseendet styr om man får en kontakt med en tjej.
    Har man inte utseendet med sig så är det i stort sett kört.

Senast jag fick gå på en dejt var 2014

• Anonym (Score)

Jag var singel i tre år och var på långt mer än 50 dejter. Oftast promenader, fika eller liknande men ibland ledde det till sex också. Det är jättesvårt att hitta någon där det ömsesidigt klickar. Och är det så konstigt? Det är mycket som ska passa för att det ska kännas rätt och det kan ta lång tid innan man råkar träffa den personen. Sen ska man vara på samma plan båda två när man väl möts. Och väkdigt många har sitt bagage emd sina issues som påverkar hur de relaterar till andra människor. Internetdejting är ganska random. Det är ju inte som att få upp ögonen för en kollega och det byggs upp något över tid ich ömsesidigt intresse vaknar. Vissa dejter jag gått på har jag kunnat tänka efter fem sekunder att det inte är nått för mig.

När det väl kändes rätt det gick allting fort. Nu bor vi ihop och ska ha barn. Träffades på Tinder.

• Anonym (Linda)
    Smecker skrev 2017-08-13 10:44:19 följande:

Och de sämsta kvinnorna. Helvete vad usla många kvinnor är på att ragga. Och spela.

Är du här med o klankar ner på kvinnor?? Fy skam för dig. Usch
  • Anonym (Felicia)

Det brukar inte vara så svårt. Skicka några sexiga bilder bara så släpper de aldrig taget :D

• Anonym (Linda)
    Anonym (Felicia) skrev 2017-08-14 08:52:59 följande:

Det brukar inte vara så svårt. Skicka några sexiga bilder bara så släpper de aldrig taget :D

Precis!!
  • Anonym (Institutionen)
    Anonym (Linda) skrev 2017-08-14 08:49:55 följande:

Är du här med o klankar ner på kvinnor?? Fy skam för dig. Usch

Beckomberga ligger åt andra hållet, Linda.
  • Anonym (Dala)

Det är svårt men vad är alternativet? Springa på krogen? Suck.
    Jag har dejtat ett fåtal och det resultatet har blivit knapert. Har hållit på med nätdejtning i typ 4 år. En dejt höll i 3 mån. Jag kände att jag inte riktigt tände på henne men hon var trevlig, snäll o allt det där. Men jag tände inte. Jag försökte testa det där med att "allt är inte utseende och sex. Det visade sig att det är viktigt. Tändningen. Attraktionen. Det räcker inte med "fint innanmäte". 
    Sen gick jag med Zoosk o där hade en otrolig tur o träffa på en kvinna jag nu lever med. Hon är makalös! Vi är som skapta för varandra. Jag har gått på mina pumpar men jag har hängt med henne nu i 6 veckor varje dag/varje timme och har inte känt att jag måste gå in i nåt rum ensam ett tag....hon har "det". 

Så jag vill mena att "trägen vinner" käre TS. Sök efter "tändningen".  Jag hade tur. Det får nog du å ska du se. 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Institutionen) skrev 2017-08-14 09:37:13 följande:

Beckomberga ligger åt andra hållet, Linda.

Vilken jävla tur att jag inte heter Linda. Ha ha haha. Du skriver till nån helt annan ha ha
  • Anonym (Institutionen)
    Anonym (Linda) skrev 2017-08-14 10:34:02 följande:

Vilken jävla tur att jag inte heter Linda. Ha ha haha. Du skriver till nån helt annan ha ha

Har du alla hästar hemma?
Svar på tråden Hur träffar man en vettig man på nätet??