• Snorhyveln

    Symptom försvann och kom sen tillbaka allt okej?

    Hej!

    Här är en som plussat och är i vecka 7.

    Hade symptom som svullen/jäsande mage, ömma och fulla bröst + molvärk 2 dagar innan pluss och två dagar efter bim.

    Symptomen försvann sedan och jag kände mig totalt ogravid, allt borta förutom en eventuell svaaaaag ömhet i brösten som även det försvann.

    9-10 dagar senare fick jag ömma bröst igen, lite svullen mage oh svagt illamående nån gång ibland på dagarna.

    Kan de vag MA om symptom kommer tillbaka?

    Någon som varit med om liknande och allt varit okej med bebisen?

    Har tidigare haft både Ma och MF de senaste och är lite osäker på denna graviditet pga detta som hänt så är lite nojjig.

  • Svar på tråden Symptom försvann och kom sen tillbaka allt okej?
  • Anonym (..)

    Jag fick så. Alla grav-symptom försvann över natten i v 13. Jag blev livrädd och fick göra ett ultraljud. Jag har en syster som förlorade ett barn i v. 38. Så därför var jag väldigt rädd hela mina graviditeter. Men allting var bra. Så känner du dig gravid igen är det troligen bra. Annars prata med din barnmorska.

  • Snorhyveln

    Javisst kommer de och går, har en dotter sen tidigare.

    Men nu försvann symptomen helt i 9-10 dagar och sen fick jag ont i bröstvårtorna, svagt illamående ibland och lite svullen mage.

    Tänkte om fler varit med om liknande och allt var okej med bebisen ändå?

    Känner inte av ngt mol eller så heller :/

    Hade MA i v 13 i december förra året och tidigt missfall i april, därav oroligheten :(

Svar på tråden Symptom försvann och kom sen tillbaka allt okej?