Inlägg från: Anonym (Grr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Grr)

Alla kassa facebookstatusar

Blir så trött..,,gång på skriver folk:

"På sjukhuset med lille Albin"

"Sjukt jobbigt att se sitt barn må dåligt"

Osv osv...,folk skriver såklart, åh, vad har hänt? Har han gjort illa sig? Hur är det?

Massor av såna kommentarer, men den som skrev statusen uppdaterar inte. Varför slängs ur sig nåt sånt överhuvudtaget? Måste folk till och med gotta sig i sina barns olyckor, göra detta till nåt spännande som omgivningen blir nyfikna över. Skriv vad som hänt eller låt bli!!!!

Samma alls som skriver startade som: Ledsen....

Bild på ett brustet hjärta..,,

Vilken skitdag.,,,

Och sen såklart i get mer fastän 40 personer skrivit frågandes i kommentarsfältet.

Fler som stör sig?

• Svar på tråden Alla kassa facebookstatusar
  • Anonym (Grr)
    Glinda från Oz skrev 2017-08-14 12:03:50 följande:

Jag har bara varit med om det med en person och tredje gången hon gjorde så plockade jag bort henne som vän, jag förstår inte varför man ska blockera är ni inte vänner får man ändå inte upp personens inlägg på sin feed. De gör så för att de vill ha uppmärksamhet, de lever så trista liv att de tar varje chans de får att spela drama queen.

Däremot har jag sett fler och fler tigga pengar till sig själva på Facebook, det handlar ofta om människor med ordnade liv och bostadsrätter/villa/radhus, det tycker jag är extremt fult.

Har också sett hur folk tigger pengar...märkligt att man ens vill blogga sig själv så pass om det nu skulle vara så att man verkligen behöver pengar.
Svar på tråden Alla kassa facebookstatusar