Inlägg från: Anonym (Ja!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja!)

Alla kassa facebookstatusar

Jag blir sjukt störd av sånt också. Särskilt när folk lägger upp saker om sina barn, typ checkar in på sjukhuset utan att skriva ett skit om vad som hänt. Eller en del som skriver något kryptiskt o så ba "ni som vet ni vet", typ eller delar med sig om nåt men tillägger när någon frågar "skriver i pm till dig". Jaha? 

Om nån skriver typ "Skitdag!!!" tänker jag mer att det är för att avreagera sig, de som använder " ... " blir jag aldrig klok på eftersom det är som en uppmaning till att folk ska fråga iom uteslutningstecknens funktion så att säga. En del har inte lärt sig det där alls och skriver det efter varenda mening, förstår inte vart folk fått det ifrån? Skulle bli rent av avtänd om jag träffade en kille som skrev så faktiskt. 

En på min FB (har inte kvar längre) var en sån där som alltid sa A men inte B, tom så att folk skrev att hon får ju säga B också och hon hävdade sin rätt att inte behöva göra det. Ja, visst du får skriva vad du vill men vad är poängen? Attentionseeker säger jag. 

Sen kan jag inte för mitt  liv begripa dessa människor som uppdaterar hela tiden när de är på semester? Vid poolen, på stranden, på lunchen, ute på upptäcksfärd, middag, fest. Verkar nästan tvångsmässigt att behöva berätta för allt och alla vad man gör. 

Svar på tråden Alla kassa facebookstatusar