Inlägg från: Robert 832 |Visa alla inlägg
  • Robert 832

Varför

Anonym (Y) skrev 2017-09-17 23:53:14 följande:

Om sexchatt med ca 50 personer är "lite" så undrar jag när du tycker att det börjar bli "mycket/många".

Samtidigt är det just bara sexchatt och antalet tyder på att det inte finns nån verklig intimitet i det utan snarare att det enbart eggar karln.

I mina ögon är det lika harmlöst som när kvinnor delar bilder på fb för bekräftelsen. Finns ingen anledning att vara orolig annat än den man skapar.
  • Robert 832
    Anonym (Y) skrev 2017-09-18 00:09:25 följande:

Här hade det delats bilder på kön etc. Är det jämförbart med att ta en bild på den fina maten man lagat och hoppas på många likes?

Nu var det inte mat jag åsyftade men ser fortfarande inte problematiken. Det han gör gör han med stor sannolikhet bara för att egga sig eller söka bekräftelse.
  • Robert 832
    Anonym (Y) skrev 2017-09-18 00:09:25 följande:

Här hade det delats bilder på kön etc. Är det jämförbart med att ta en bild på den fina maten man lagat och hoppas på många likes?

Nu var det inte mat jag åsyftade men ser fortfarande inte problematiken. Det han gör gör han med stor sannolikhet bara för att egga sig eller söka bekräftelse.
Svar på tråden Varför