Inlägg från: Anonym (Naiv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Naiv)

Varför

Jag spelar WF, men aldrig brukar jag chatta med okända. Vi bara tackar för matchen efteråt.

Så jag undrar hur det börjar? Aldrig har nån kvinna först börjat skriva till mig på chatten och eftersom jag aldrig börjar skriva heller så blir det ju ingen chatt, utom möjligtvis TFGM eller liknande.

Så var är alla kvinnor på WF som vill börja sexchatta?

• Anonym (Naiv)
    Anonym (Benzo) skrev 2024-01-16 16:42:18 följande:
    Hon vet inte att jag sexchattar med andra. Vi har en tidig överenskommelse i vårt förhållande, att inte fråga och inte berätta. Om hon gör ett snedsteg så vill jag inte veta. Om hon förälskar sig i någon annan så vill jag att hon flyttar ut.

Att sexchatta anonymt är att ha sex inne i sitt eget huvud. Jag tycker inte det är att vara otrogen, eller bara väldigt lite. 
    Intressant resonemang. Jag har aldrig tänkt så förut, men på sätt och vis håller jag med dig. Det är lite samma som att fantisera när man onanerar eller att titta på porrfilm och onanera till. Det är något som bara sker inne i huvudet och har inget med relationen eller partnern att göra.
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (tid) skrev 2024-01-17 11:58:22 följande:
    Nja, kanske intressant som i.... hur kan man ens tro något så irrationellt kommer fungera i praktiken?

Om din chef säger gör som du vill bara jag inte får reda på det så är det ok... kan hen då förvänta sig att du ska, vara i tid?, göra ditt jobb, etc? Det enda ansvar du i praktiken då har är att se till att din chef inte får reda på något. ALLT annat är upp till dig själv.

Om Benzos och hans partner sagt "jag vill inte veta" så finns ju i praktiken igen gräns och både han och hon kan chatta eller knulla med andra bäst de vill... gränserna sätts då av var och en för sig som man själv känner för. Och då kan man ju lika gärna ha en öppen relation?

Hela "jag vill inte veta" idén är ju inget annat än sätt att ge sig själv eller varandra frikort men INBILLA sig att det finns gränser och nån slags kontroll.
    Fast nu gör du jämförelsen på fel sätt. Det är nog mer att jämföra med att chefen säger: "Jag bryr mig inte om hur du gör bara resultatet blir det jag förväntar mig."
Svar på tråden Varför