Inlägg från: Anonym (ängslig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ängslig)

Livrädd för hjärntumör!

Jag har under en tid nu känt ett "tryck" i huvudet. Det spänner vid tinningarna o hela insidan av skallen känns som den kliar o svider. Försökte få tid hos läkare idag, men de hade inga, får prova igen i morgon. Jag är jätteorolig att det ska vara något allvarligt!

• Svar på tråden Livrädd för hjärntumör!
  • Anonym (ängslig)

Tack! Ja, det är nog inget, men jag är så nervös o orolig... Har lidit av migrän förut, men det här känns inte alls på samma sätt.

• Anonym (ängslig)

Tack Balham!

• Anonym (ängslig)

Iltatähti: tack. Jag hoppas verkligen att jag får en tid i morgon, hatar att gå o vara orolig.

• Anonym (ängslig)

LillaVild: Tack! Vilka andra symtom menar du då?

• Anonym (ängslig)

Tack Anna!

• Anonym (ängslig)

LillaVild: Tack för svar. Min avståndsbedömning är kass, o ibland hänger inte ögonen med när jag t ex vänder på huvudet snabbt, men jag kanske behöver nya glasögon? *suck* Hoppas, hoppas jag får hjälp i morgon, annars åker jag f*n ta mig till akuten!

• Anonym (ängslig)

LillaVild: jobbar du i sjukvården?

• Anonym (ängslig)

Anonym (samma): Åh, vad skönt att höra! Ja, inte att du mår dåligt alltså, men att jag inte är ensam! Ska ringa läkaren i morgon, håll tummarna att jag får en tid!

• Anonym (ängslig)

Iltatähti: nej, kräkts har jag inte gjort, men ibland mår jag lite illa o har lite yrsel.

• Anonym (ängslig)

Tack för alla svar, känner mig faktiskt lugnare nu!

• Anonym (ängslig)

Anonym(jag med): det gör inget om du hoppar in! Hoppas du kan få svar o lycka till!

• Anonym (ängslig)

Nej, jag får ringa i morgon bitti o hoppas att få en akuttid!

• Anonym (ängslig)

Satans h-vetes, dj*vla vårdcentral! De har stängt idag o i morgon på grund av SJUKDOM! Jag blir så förbannad! Ledsen också, för den delen, nu får jag ingen hjälp förrän tidigast måndag! Känner mig dessutom förkyld nu! *suck*

• Anonym (ängslig)

Anonym(Anna): Ja, kanske jag borde ringa sjukvårdsupplysningen då. Jag har frikort, gäller det hos jourläkare?

• Anonym (ängslig)

Tack för era svar! Ja, det är antagligen ingen fara, men man vill ju gärna att en läkare bekräftar det.

• Anonym (ängslig)

Lavolina: ja, jag har glasögon och funderar på att göra ett nytt syntest.

Svar på tråden Livrädd för hjärntumör!